14 Şubat 2012 Salı

bir avuç toprak kokusu



hangi taşı atmalı şimdi
kan kırmızı hepsi
ayaklarım acıyor hem
koşamam
çıkar ağzından baklayı çocuk
şimdi seslenir annen
giy çeketini üşüteceksin
yağmur yağıyor bak 
elini ver
hımmm
bir avuç toprak kokuyor
kirli bedenin
kimsesizlik içinde
gülümse bana
Ah o gözlerin,gözlerin
mavi gibi
belki de yeşil
ama gece olunca
yıldızlar dökülüyor saçlarından
iyice beyazlaşıyor tenin
kokuşmuş dünya
ama sen
sen
o kadar masum
o kadar insan
şimdi kötü olsam
kızma bana tamam mı
uçurtmalar uçur
dalganı geç
bir de aşık ol
trene bin
hayatını yaşa
düşünmekten korkma
yemeğini ye
suyunu iç
sonra oku 
sonra olacak bir şeyler



susmak güzel


13 yorum:

  1. rica ederim çiçeğim :)yalnız niye teşşekkür ettin güzelim:))

    YanıtlaSil
  2. "Ve sen konuşurken, gözlerine kaçan yaşam, hep peşinden koşsun.
    Bırakmasın hiç seni" demiş şair...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel demiş mavişim yüreğine sağlık canım

      Sil
  3. selam canım çikolata içmeye geldim biraz soğudu sanırım ama gelemedim çok zor geldim aşk-ı derundan bulup geldim soğukta içerim:) sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin güzelimm yok soğumadı emin ol kalbimde beklettim ben:))))derunu bulduğuna sevindim

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Rica ederim. Gerçekler.

      Sil
    2. hı hı gerçekler yoksulluk yoksunluk yokluk hepsi bir yana kimsesizlik yakar insanın içini

      Sil
    3. Gülmeyi tekrar öğretemezsin darbeyi çok kez yiyen insana. Kelimelere takılma compi

      Sil
    4. gülmeyi insan öğretmez hayat öğretir ve takılmıyorum kelimelere ben aklıma geleni yazarım

      Sil
  5. hayat işte,yaşayacak ve öğrenecek

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...