25 Şubat 2012 Cumartesi

imalat hatası


Senaryolar kurgular sadece filmlerde dizilerde siyasette değil yaşantımızda aslında hepimiz az çok biliyoruz  tüm bunlar kötü olmaktan kaçmak için değil  bazı hayatların içinde oynadığımız vur kaç rolümüzü gizlemek içindir, insanların sebep olduğun kalıcı hasarları bilmemesi içindir
Kötü olmak çoğumuz için sıradan bir olay ne kadar kötüsün dedikleri zaman bu bazen haz bile verebilir ama suçlusun dedikleri zaman irkilirsin tüm A,B,C planların sistematik olarak işler çünkü  kafanda her şeyi ayarladın kime ne söyleyeceğini nasıl bakacağını nasıl davranacağını biliyorsun ve gerektiği an deli rolü yapmaktan çekinmiyorsun bu bir suçlu için en iyi kaçış yolu deli gibi davran ceza yeme
İyi bir yaşamı herkes hak ediyor ama hayat çoğumuza gülümsemiyor elimizde olmayan nedenler olmasını istemediğimiz insanlar bir türlü baş edemediğimiz olaylar var bir çember içindesin ve  dışarıya atmak için sürekli savaştığın bir hayatın var en acısı tüm bunların senden bıraktığı izler var kimse dünyaya suçlu olarak gelmez dedim ya hayat elimize düşmüyor biz hayatı n elinde oyuncağız istediği gibi davranmakta serbest suç bizim değil tamamen imalat hatası
Keşke hepimizin bir kristal küresi olsa keşke seçimlerimizi kendimiz yapabilsek ama her şey önceden ayarlanmış itiraz edemiyorsun bir savunman yok sadece sahneye çıkıp rolünü yapmalısın ne kadar çok alkış alırsan o kadar iyisindir




susmak güzel

14 yorum:

  1. selam canım güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuğum :)sevgiler canım

      Sil
  2. Diğer blogspot blogunda yokum bakındım ama göremedim. Sonra bunu gördüm. Blogcudan birine rastlamak güzel Pınar'cım. :)
    İyisindir umarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimler gelmiş kimler hoşgeldin canım diğerinde yazmıyorum artık buradayım seni görmek çok güzel :)

      Sil
  3. Hoşbulduk sende hoşgeldin. Bende pasif duruma düşürdüm blogcuyu. Burada daha istediğim gibi bir sayfa yayınlıyorum. Tesadüfi buldum sayfanı, insan haber verir aşk ola... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım blogcuda yayınlı duruyor blogspot adresim belki görürsünüz diye silmedim girdim blogspotuna ben görmeyeli bayağı ilerlemişsin maşallah sana:)

      Sil
  4. Sağol hep ileriyim ama blogcuda pek istediğim gibi yayınlayamıyordum. Blogspotuda çözünce, birde orada sorunlar yaşanınca buraya ağırlık vermiştim. Birde burda başka bloggerların paylaştıklarıda iyi. Daha fazla paylaşım var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plus kullanmalısın google+ var ya şimdi blogdan arkadaşlarla oradayız selinim de gelir yakında vakti yok pek ama sevindim bazılarımız tekrar toplandı bende yazmaya çalışacağım vakit buldukça :)

      Sil
    2. Evet canım bende sevindim buradanda toplaşmamıza. Bir çok arkadaş var burada öbür blogdan. :)

      Sil
  5. özeliniz yok mu sizin. neden bu iğrenç sohbeti bana izletiyorsunuz? "izleme o zaman" dediğinizi duyar gibiyim haklısınız tabi neyse

    şey dicektim ben ya deli evet, ama bazıları da akıllı rolü yapmak zorunda bunu biliyor muydun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nereden biliyorsun öyle diyeceğimi demem ben akıllım hem sorup hem cevaplıyorsun ya gülümsetiyorsun beni:)

      Sil
    2. son soruyu cevaplamadım dikkatini çekerim

      Sil
    3. aklanmak için akıllı rolü sadece sanık sandalyesinde işe yarar yoksa zeka bir nimettir akılla bütünleştiğinde gerçek hayatta bu çok yaparız

      Sil
  6. Hatalı üretimin sorumlusu kim o halde,ona kızalım hep beraber.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...