11 Şubat 2012 Cumartesi

öylesine


 orta gelirli bir aile olmamıza rağmen annem hep bize  en iyisini  alırdı özellikle ablam ve bana.Babam ise  kız çocuklarına daha bir önem verir mutlaka her dediğimizi yapardı  bir kere olsun vurduğunu hatırlamam ama annemden  çok dayak yemişliğim var o da asiliğim inatlığım yüzünden ablam tabiatı daha yumuşak olduğu için ben onun öyle evire çevire dayak yediğini bilmem J)) asla karşılık vermez ne denilse yapan biriydi kendi haklı bile olsa savunma yapamazdı çok fazla alttan alırdı  bu huyunu hiç sevmezdim çünkü bana çok sinsice gelirdi ben sözümü asla esirgemem içime atmam o yüzden annem hep der hiç yaşlanmayacaksın sen az tut çeneni ne var .. tabi bunu söyleyen tek o değil ne yapayım bu benim mizacım yani tutmak istiyorum denedim de baktım olmuyor yani can çıkar huy çıkmaz ya ne kadar doğru bir söz değil mi ?
Bir gün hiç unutmuyorum ilkokula gidiyorum eve gelirken kışın o soğukta sokakta üşümüş yavru bir köpek buldum hemen aldım kucağıma tabi yanımda arkadaşım var hem de komşumuzun kızı eve getirdik evde kimse yok annemin gelmesine yakın kardeşlerim daha okulda ama içerisi sıcak sobanın üstünden güğüm var herhalde babam yaktı yeni gitti işe diye düşündüm
Hadi gel şu köpeği  yıkayalım dedim !hemen küçük bir leğende oturma odasında bir güzel yıkamaya başladım şampuansız olur mu hiç ama köpek hiç duruyor mu ki yerinde elimde kayıp gidiyor eminim içinde kurtarın beni!!!diye bağırıyordur…neyse her yer battı sonra M’ye dedim sen bunu tut kurula bu açtır yemek hazırlayım hemen mutfağa koştum dolapta  kuşbaşı vardı biraz pişirdim tavada sonra süt koydum menü de bayağı güzel ahh o akılla neler yapmışım ben J)tabi sonra kopacak fırtınadan bihaberim .
Annem eve geldiğinde biz köpekle oynuyoruz neye uğradığını şaşırmış bir halde
Bu ne dedi
Anneciğim yolda buldum getirdim (tabi acıklı bir şekilde anlatıyorum)
Hımmm  dedi annem bayağı bir içten
Sonra mutfağa gitti baktım beni çağırıyor  tabi koştum ne oldu anneciğim!!
 nedense et kokusu var ama et yok  köpeğe mi verdin dedi?
Şimdi ne desem inanmayacak biliyorum
Tamam döv beni dedim evet verdim çünkü açtı çünkü kimsesizdi !(yedim ayvayı)
Sen beni kanser mi edeceksin babanın et fabrikası mı var hıı seni dövsem ne olacaktı yine yapacağını yaparsın dedi ve hiç vurmadı
İlk kez ağır bir suçtan(anneme göre) dayak yemedim
Galiba o çocuk aklımla bunları yapmam hoşuna gitti yoksa valla yerdim ben sanki bilmiyor muyum !


9 yorum:

  1. Bu işten en iyi şekilde sıyrılan küçük köpecik olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç hayvansever olmadım galiba. Köpeklerim oldu hep. Ama hiç bakmadım ben. İşime geldimi sevdim o kadar. Hoş çocukta sevmem. Çıkardıkları sesler aynı gerçi. Konuşamayan canlılara mı antipatim var. Kıssadan hisse. Benim böyle bir insani anım yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam hayvanları sevmiyorsun ama çocuklar başka bir şey bi kere çıkardıkları sesler aynı olamaz murat dünyada ki bütün canlılar hiç biri birbirine benzemez aynı insanların parmak izleri benzemediği gibi:)

      Sil
  3. Bir cocukluk anısı bu adar güzel anlatılabilirdi ancak çok eğlendim=)

    YanıtlaSil
  4. o köpek senaryosunun benzerini yaşadım ama kötü kadın anne değil ananeydi aslında kötü de değildi galiba murat a çok benziyordu;çocukta sevmezdi hayvan da.

    Çok seviyorum anıların anlatılmasını.

    YanıtlaSil
  5. benim annem melek gibidir bilgeciğim :)malum kadın yemek yapacak et gitmiş :)))ben de anı okumayı severim

    YanıtlaSil
  6. elbette "senin annen bir melekti yavrum"
    ben olaydaki performansı için değerlendirdim sadece :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...