12 Şubat 2012 Pazar

öylesine


Geçen babacığımın bir anısını dinlediğimde o kadar güldüm ki bunu yazmak istedim aslında  o gün çok kalabalıktık akrabalar falan hep var söz eskilere gelince babam başımdan geçen ilginç bir olayı anlattı .tabi ben ilk kez dinliyorum biraz ketum biri olduğu için pek anlatmayı sevmez
Neyse ortaokula giderken bir gün matematik yazılısında sınıftan babama aşık bir kız
Şey  yazılıda yanıma oturur musun ?sana yardım ederim
Tabi babam zeki biri olduğu için yardıma pek gerek görmemiş kendine bayağı da güveniyormuş  ama kırmak da istemediği için kabul etmiş
Tamam demiş gitmiş yanına oturmuş
Neyse yazılı başlamış
Bu kız eteğini tamamen açmış J)babam ne görsün bir sürü yazı var ama gözü yazı da değil bacakta
Tabi bir heyecan bir heyecan kıpkırmızı olmuş o duygu ile kızın bacağında ne gördüyse olduğu gibi kağıda yazmış cevap olarak
İşin aslı hiç biri matematik ile alakası yok hepsi aşk sözcükleri J))
Tabi babam anlatırken millet gülmekten yıkılıyor  babam diye demiyorum harbi çok yakışıklıdır esmer güzeli yaniJ)))
Neyse yazılı bitmiş zil çalmış ama hala ne yazdığının farkına varmamış bacakta yazılanları matematik işlemleri zannetmiş bir süre …ertesi ders öğretmen sınav sonuçlarını açıkladığında
Babam bayağı umutlu  büyük bir başarıya imza atmış gibi hala aklı başında değil
Öğretmeni ismini okuyunca J)))oğlum bu ne
Ne hocam?
Bu yazılı ne?
Koca bir sıfırı basmış tabi
Sonra nasıl olur demiş babam yazılı kağıdına şöyle iyice bir bakınca tepesinden aşağı kaynar sular inmiş J))
Aslında yazmakla bitmiyor bu bazı ayrıntıları kaçırıyorum neyse artık töbe etmiş bir daha bir kızın yanına oturursam diye J))
Ah babacığım ah erkek milleti işte dicem dedim bile J))

9 yorum:

  1. hheheheh :D güzelll anıı ahh şuuu erkeklerr yokkk muu (:

    YanıtlaSil
  2. sorma derunum ya :))bir çift bacak neler yapıyor :)))

    YanıtlaSil
  3. Aferin kıza :))) Babanın aklını başından almış:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel miymiş kızın bacakları? Yoksa bacak bacaktır diyerek mi bakmış.
    Söyledi mi?

    YanıtlaSil
  5. o kadarını demiyor annem oradan dik dik bakarken :))yani babam sonuçlar açılana kadar anlamamış demek ki aklı başı alacak türden :)

    YanıtlaSil
  6. vay çapkın babaya bak sen kızın bacağına bakmış yani :))))

    e erkek milleti taaabbii :D

    YanıtlaSil
  7. çapkınlar bence ama asla bunu kabul etmiyorlar :)))

    YanıtlaSil
  8. Olur böyle şeyler,çok yakalamışlığım vardır,erkek hocalarda yaparlar çoğunlukla,bakamaz diye

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...