13 Şubat 2012 Pazartesi

öylesine


ne çok seviyoruz çene çalmayı gerekli gereksiz  ne varsa döküyoruz ortaya biz bize olduğumuz da laf lafı açıyor hani genel olarak desem de sevmeyen de var tabi ama var olabilir mi ki ?hiç görmedim karşılaşmadım
Bizim burada komşular iki haftada bir toplanıyorlar eğer ki o gün müsaitsem gidiyorum aslında kaçırmak büyük kayıp çünkü sohbetin dozu yok neler var neler tam bir kahkaha tufanı.Yeni bir komşu taşındı siteye hoş geldin demek için toplandık daha kapıdan girer girmez ortamın neşeli havasına hemen kapılıyorsunuz .çoğunluğu annemle yaşıt ama  birkaç tane akranım diyeceğim var tabi biz teyzelerimizin  yanında fazla donuk kalıyoruz ya ne biçim muhabbetleri var gülmekten yıkılıyoruz resmen
Mahallemize yeni dans kursu açıldı tabi sitenin gül bebeği Hacer teyzemiz durur mu koşmuş bakmış ne öğretiyorlar diye salsa rumba tango tamam demiş bizim kızlara anlatayım ama sorun şu ki eğitmenler erkek Hacer teyzenin dediğine göre biri top sakallı 50 civarında iki beyefendi J)tabi bugün yine kursun lafı açıldı hepsi ayrı bir mazeret
-yok anam bizim adam gıcık aldı gidemem hem ben yapamam başım döner :
-abooo ne işim var vallah vurur adam beni
Diğeri
-Töbeee   töbee  üstüne para verseler gitmem elin adamıyla işim ne J
-bizim oyun havamız bize yeter elin gavur dansını ne yapak J)))
-sonra bir sürü bahane niye açmış falan filan bakkal olaydı bari yüncü olaydı diye diye J))
Baktı kimse ikna olmuyor tabi yaş olmuş 50 -60 onlara göre zor iş kiminin de beli ayağı gözü  kiminin çocukları eşi dostu akrabası sorun kimide gitmek istiyor cesareti yok ama hepsinde bir merak bir merak
Sıra bize geliyor bende çok isterim ama vaktim yok dedim diğerleri başka bir bahane
Bu muhabbet bitiyor ama kahkahalar bitmiyor ardından başka bir konu dedim artık pes valla yahu 15 ‘lik genç kızlar halt etmiş yanınız da  maşallah dedim çıktım bir sonraki haftaya artık ne olur bilmiyorum






3 yorum:

  1. Bizde bazen toplanırız arkadaşlarımla ama hiç bir zaman ev hanımların ki kadar neşeli değildir ve müstehcen fıkralar anlatılmaz,bir başkadır ev hanımlarını kadınlar günü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de neşe maşallah bol bol ama aşırı uçuk kaçık değil de daha çok gündelik konuların gırgırı :)

      Sil
  2. ah o ev kadınları toplantıları bir yaradır ergenlik yıllarımdan kalan

    günün dersi: ev kadınları=>sizinle oturmak istemeyen 12 20 yaş arası bir genci asla buna zorlamayın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...