17 Şubat 2012 Cuma

öylesine


Aslında bugünlerde hiçbir şey yazasım yok yağmur sürekli yağıyor hava soğuk eve çakıldım kaldım dersin yüzüne de bakmıyorum canım hep uyumak istiyor tembelliğimi geliştiriyorum yani birde çayı ısıtıp duruyorum sanki çok içen biriyim ya ama üşüdüğümden sıcak bir şey ii geliyor geçen bir kitap almıştım nar-aşk diye okudum düşüncelerimi yazmak istiyorum hani sevdim de  her okuduğum  kitabı yazmam ama zerre kadar içimden gelmiyor tam başlıyorum bu sefer de aklıma başka bir konu geliyor neyse olmuyorsa olmuyor zorla değil ya zaten artık yazmak da bana saçma geliyor böyle hevesim gittikçe gidiyor hep şarkı dinlesem daha iyi birde sabah erkenden kalkıyorum kızımı okula bırakıyorum  bugün de okulun bekçisi durdurdu beni tam kapıdan çıkıyordum beyefendi bir adam kendisi  neyse yağmur yağıyordu ve dedi ki abla hiç şemsiye kullanmıyorsun …hımm evet sevmiyorum ıslanmak güzel oluyor ya abla yoksa vereyim şemsiye burada gülümsedim teşekkür ettim evim yakın o yüzden gerek yok tamam dedi içimden ne düşünceli adam dedim ama seviyorum ya yağmurda şemsiyesiz yürümeyi güzel oluyor kendime geliyorum biraz ..annem de diyor hasta olacaksın böyle !yok bi şey olmaz anneciğim dedim bi kere de söz dinle ne var dedi sonra alla alla niye herkesin gözüne batıyorum ben size bir şey diyor muyum J
Bu dönem dersler ne kadar ağır ya kitaplar bana bakıyor ben kitaplara böyle uzun bir süre bakışıyoruz neyse pazartesi Osmanlı dersim başlıyor hocamı özledim şimdi havamı atacam sınıfa vize de düşük almıştım ama finalde en yüksek notu alanlardan biriyim Jkeşke daha kolay bir bölüm seçeydim ama tembel bir şey olduğum için ona bile mazeret bulurum ben aslında seviyorum edebiyatı ama tek sevemediğim alışık olmadığın o ağır dili..

 bu sahne bu müzik anlatılmaz dinlenir 



8 yorum:

  1. susmak güzel sen evli,çocuklu ve öğrencisin sanıyorum,nasıl başediyorsun bu kadar işle,bir de blog var,kutlarım seni.Ben sadece kendime bakıyorum ancak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsi mevcut bende nasıl idare ediyorum valla bende bilmiyorum bu arada teşekkür ederim bir işe yaramaya çalışıyorum işte

      Sil
  2. bu sahnedeki başkalık için söyleyecek çok şeylerim var aslında.izlediğim en hoş aşk sahnelerinden.iki adamın zıtlığı birleştikleri hissettikleri müzik... piyanistin subay karşısındaki hastalıklı halindeki çekicilik en çok bu sahnede gördüğüm...ve ifade edemediğim onca şey öyle bişeyler işte.

    derslere gelince en kötü ihtimalle kalırsın boşver : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piyanist filmi defalarca izlesem bıkmayacağım türden bir yapıt hani bazı anlar olur kesinlikle dile gelmez işte bu film bu sahneler çok fazla ve beni çeken de bu ...

      bu arada kalmayım ya gıcık bilge ne olacak :)

      Sil
  3. canım :) önce seni çok sevdiğimi söyleyerek başlayayım :)
    yağmurda şemsiyesiz dolaşan biri ve annesinden azar işiten biri olarak aynı duyguları paylaşıyoruz :))dersler konusunda sana güvenim sonsuz sen yaparsın beceriklisin maaşallah :) şöyle bir dua edesim geldi sana :) duayla bitireyim...
    "Rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü yüklemez ve sevdiği kullarını asla darda bırakmaz.. Rabbim seni çok sevsin ruhunun ellerinden tutsun hiç bırakmasın" amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim o güzel duan için önce amin diyorum bir tanem bende seni seviyorum iyice alıştık birbirimize Rabbim sana da zihin açıklığı versin inş başarılı olursun zeki şirinem benim :)

      Sil
    2. amin canım :) yaparız yaa ders dediğin nedir ki.. Rabbim sınavlara hep derslerden girmeyi nasip etsin :)çalışır yaparızda bu hayat derslerinden hep notlarım kırık be pınarım :))

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...