26 Şubat 2012 Pazar

öylesine


Üç yaşındaydım insan o yaşta neyi hatırlayabilir ki? her şeyi tabi
Bir eve gidiyoruz annemle ne kadar karanlık diyorum önce, ışığı yaksak yoksa akşam mı oldu  ?oysa şimdi kapıdan girdik güneş vardı gördüm çünkü
Annem sus biraz dedi
Yakında burada oturacağız yeni evimiz burası olacak
O sırada elini hala tutuyorum çünkü yerlerde sıvı bir şey var üstüne tahta parçaları koymuşlar basmamız gerekiyor çünkü o sıvı hiç hoş değildi cıvık bir şey bende düşmemek için yapışmışım anneme arada bir rahat dur dese de korkumdan bir de karanlıktan iyice yapışıyorum
Ben burada yaşamam anneciğim!
Hem biz nerede yaşıyorduk ki  ?bak işte onu hatırlamıyorum oradan nereye gittik ondan sonra neler oldu hiçbir fikrim yok
Annem:
Daha bitmedi, bitsin o zaman güzel olacak dedi
Tamam o zaman bitince gelelim çünkü düşeceğim bu sıvı şeyler hareket ediyor bir de ses çıkarıyor gibi
Annemin gülümsediğini hatırlıyorum
Ya sabır neler uyduruyorsun böyle sus artık! hadi gidiyoruz
seviniyorum tamam gidelim bir daha gelmeyelim 
Sonra ne oldu bilmiyorum ama bir süre sonra geri geldiğimiz de tam 17 yıl orada oturduk 

11 yorum:

  1. anilar anilar ah anilar,
    akilda kalirlar..

    canimmmm tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  2. çok güzeldi :) iyi hatırlıyosun 3 yaşını, ya da benim hafızam kötü biraz :p

    YanıtlaSil
  3. yazmaya başladıktan sonra o kadar çok şey anımsamaya başladım ki,hatta geçen gün arkadaşlarıma dedim yaşlanıyorum sanırım,çünkü yakın geçmişi hiç anımsamazken çocukluğumu hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  4. güzel. canım bazı anılar unutulmaz yaş kaç olursa olsun ,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hakkatten iyi hatırlamışsın;) Ben hatırladıklarımın yarısını rüya zannediyorum:)ya da gerçekten rüyalar bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. ben bunu anneme anlattığımda şaşırdı nasıl hatırlıyorsun dedi hayatımda bazı kareleri çok net hatırlıyorum ve bunun gibi daha var zamanla yazacağım hepsini o ev ile ilgili bir çok anım var sanki bütün hayatım orada geçmiş gibi lanetli olduğunu düşünürdüm kimbilir...

    YanıtlaSil
  7. vay be ben o yaşta sümüklerimi çekiyorumdur büyük bir ihtimalle ihtimalle ,çünkü hatırlamıyorum pek hatırlasam da hep 4-5 yaşa aitler gibi gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece o yaşta tek onu hatırlıyorum ne hikmetse artık :)

      Sil
  8. Okurken gülümsedim...keşke her anı çocukluk anılarımız gibi olsa... yüreğine selam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke mavişim seninde yüreğine selam :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...