17 Mart 2012 Cumartesi

6 saniye önce


Şimdi  çok ilginç bir video izledim. Nöral aktivitenin esiri olduğumuzu düşünün ve birilerinin vereceğimiz tüm kararlardan haberi olsun. Hani deriz ya keşke düşüncelerini okuyabilsem işte tam bu noktada gerçekleşen bir şey. Aklıma şey geldi hani şu Tom Cruise filmi var ya gelecek ile ilgili, suç işleyecek kişileri önceden öğrenip müdahale ediyorlar gerçi bu müthiş olurdu ama yine de rahatsız edici bir durum.Neden bilmiyorum böyle düşünüyorum.
 Giderek özgürleşemiyoruz bence esirleşiyoruz ve kimsenin bunu fark edecek vakti yok ama bilincinde olanlarda var  .İnsanoğlunu gelecekte neler bekliyor işte bu soru bana çok ürkütücü geliyor eğer bir şeyler olacaksa şimdiden neden mutsuz olduğumuzu açıklar işin en acı yanı sonraya kalanlar en kötüsünü yaşayanlar olacak .İmkansızlık tarih olacak gibi zamanla   her şey  daha mümkün.Neden olmasın bilim adamları arı gibi çalışıyor kimbilir o gizemli yer altlarında ne deneyler yapılıyor.Şu da var hiç gizli bir kobay olduğunuzu düşünüz mü?kimsenin kabul etmeyeceği bir deneyde bizleri kullandıklarını düşünün . Bence tüm bunlar kurgu olamaz gerçek olacak kadar gerçektir.İnsan aklı her şeye muktedir yeter ki kullanmasını bilsin..


10 yorum:

  1. böyle giderse kesinlikle insanalar daha mutsuz olacaklar,beklentiler gittikçe artıyor ama kaynaklar azalıyor, umarım sen haklı çıkarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kaynaklarda beklentiler kadar çok sadece nasıl kullanılacağını bilmediğimizden hiç yokmuş gibi geliyor.Bence gelecek farklı bir yaşamı sunacak ama iyi yönden düşünemiyorum çünkü manevi olarak bir çöküş yaşanıyor

      Sil
  2. mrb canımın içi nasılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim güzelim sen nasılsın özledik seni :)

      Sil
  3. iyiyim bende bende sizleri çok özledim ama blog düzeni kaçtı bende girmez oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi herkes plusta blog gibi oda sende gel derim hem fatma uykucu hepsi var onlarda seni özlemiştir benim gibi :)

      Sil
  4. Nedense pek inandırıcı bulmadım. Zaten kararı alan beynimiz değil mi? Düşünerek karar veriyoruz. Adamların yaptığı biz bu kararı dile getirmeden, ya da yansıtmadan bulabilmek. Ürkütücü olan bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence her şey olabilir diyorum pek inandırıcı durmasa da

      Sil
  5. kobay olduğumdan eminim.. ama kimin kobayı..işte o noktada varyansyonlu yansımalar mevcut !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))maviş aşkın kobayı derim ben eğer bana soracak olursan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...