17 Mart 2012 Cumartesi

bol kafeinli günlerim


Bugünlerde her şey uyku veriyor o yüzden kafeini attırılmış kahvelerden içiyorum kocaman kupalarda.Bahar gelmeden yan etkileri başladı gibi hem de sınav zamanında.Şurada vizeye iki haftam kaldı ve ben fazla stres yapmaya başladım.Aklıma ehliyet sınavım geldi zaten unutmakta ne mümkün.Yazılı sınavı vermiştim ama direksiyon sınavı benim için bir kabustu.O zaman kışın en soğuk günlerinden biriydi.Sabah erkenden kalkmış sınav yerine gitmiştim bir kaygım da yoktu çünkü geçeceğime emindim.Ama bizim sınava gireceğimiz yol güzergahı dünyanın en berbat yoluydu o gün için geçmemiz gereken iki daracık kavşak sürekli sağa doğru viraj  sanki yol anaokulunda çocuğun eliyle çizilmiş gibi.Milletin yüzüne bakıyorum soğuktan mı yoksa endişeden mi çoğunda buz kesilmiş korku dolu bakışlar.Haklılarda bu yol biz acemiler için kolay değildi.
Neyse sıra bana geldi benden önce girenler de geride pek umut bırakmadılar .İçimden diyorum kesin kalacağım hadi tamam yolu geçtim kavşakları nasıl geçeceğim.Direksiyonun başına geçtim arkada ki sayın müfettişleri selam verdim tabi birde dua ediyorum Allah’ım ne olur yardım et diye.Yanımıza hocamız oturuyor şöyle bir göz ucuyla baktı bana heyecan yapma der gibi bir işaret yaptı.Kalkışı geçtim arada bir yapmam gerekenleri de yapıyorum işte kavşağa geldik ilkini rahat döndüm  galiba geçeceğim ben dedim ama demez olaydım hemen nazar ettim kendime ikincide pat stop ettim iş bunla bitse Jbirde demem mi biraz heyecanlıyım gülerim ağlanacak halime bi kere böyle dedin mi zaten bırakıyorlar kaldım çek şimdi çileyi.Benle beraber 200 kişiden 150 ‘si kaldı .Stop yapmam sorun değildi hocamızın dediğine göre düşmana sır verdin kuzum sen dedi J))
İki ay sonra tekrar girdik aynı yerde bu sefer hava o kadar soğuk değildi bu iyi bir şey.Neyse önceden aynı güzergahta çalıştım rahatım yani.Bu sefer geçeceğim kalırsam yok artık derim.Direksiyonun başına geçtim ama öyle bir sürdüm ki ben bile şaşırdım vay be ben neymişim beni izleyen arkadaşlar da harika sürdün dediler öyle valla üç  kez sollama yaptım gördünüz demi dedim.Hocamız bravo Pınar mest ettin bizi müfettişler güzel sürüyor yalnız hızı seviyor dikkat etsin  demişler  bir de övgüleri de kaptım.Hı hı seviyorum valla hem de ne biçim.

ne alaka demeyin öylesine :)))

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sağol geçti bitti ablam şimdi başka sınav telaşı içindeyim :) hem senin bloguna giremedim linkini yaz buraya

      Sil
    2. aminnnnn..cümlemizin inşallah

      Sil
  2. her şey yolunda gider umarım... ve evet delice aşık olmadan - evet- demek mutsuzluk demek.....

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavişim sağol canım ..resim evlenmek isteyenler içindi :)))kendimi es geçiyorum bilirsin

      Sil
  3. jane austen gurur ve önyargı mı bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh:)biraz gurur oldu ama önyargı yok canım :)

      Sil
  4. Bütün derdin sınav olun, geçersin nasılsa sen de bu azim varken. Bu arada bloğunun tonlarına bayıldım, mavi en sevdiğim renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asyacığım aynen tek derdim sınav olsun :)bu arada sende dene maviyi yakışır sana

      Sil
  5. ehliyet sınavı için bana da şans dileyinn ya.darısı benim başıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokomell sanada başarılar dilerim ,okudum üfledim ALLAH Kabul etsin AMİN...

      Sil
    2. canım benim inşallah geçersin bebeğim ama sakın heyecan yapma ve hissettirme inan bırakıyorlar eğer yazılı sınav ise korkma geçersin çalıştıktan sonra:)) şükür o günler geride kaldı şimdi başka sınav derdindeyim

      Sil
  6. :)) başarmışsın ya önemli olan o suskun prensesim şimdide başarırsın):)
    İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın ya duanı eksik etme kuğum:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...