3 Mart 2012 Cumartesi

eksiltilmiş hayat


Neden sesleniyorsunuz ya biraz dinlenmek düşünmek istiyorum.Bu kalabalık da olmayı herkes ister biliyorum ama ben sevmiyorum içim daralıyor  hem konuşmak yoruyor beni .Eskiden severdim neden severdim bilmiyorum düşünmek için bir bahanem yoktu her kalabalığın içinde olmak isterdim peki değişen ne oldu ki ?karşılaştırma yapmak dahi istemiyorum yani sebepler var işte gülünç geliyor hepsi söylemek zorunda değilim zaten .
Yalnızlığı kendimle kalmayı bu kadar sevmem iyi değil bu kadar ses içinde insan kaçamıyor da yani sürekli değişmek zorundayım hani alışmadım da değil çok zorlamıyor artık değişimler başkalaşımlar falan ama yine de bir şeyi özlüyorum ve hala ne olduğunu çözebilmiş değilim inşallah o taşın altından umduğum çıkmaz çünkü bunu kaldıramam.

Öyle bir şey ki kolay anlatamam
Atsan atılmaz,satsan satamam
Eksik bir şey mi var,anlayamam
Bak çayım sigaram her şeyim tamam
Kalksam duraktan dolmuş gibi
Arka koltukta unutulmuş gibi
Terliklerimle gelsem sana
Sonunda aşkı bulmuş gibi


Ezginin günlüğü


susmak güzel

8 yorum:

  1. SENDE KONUŞMA O ZAMAN SUS.YAŞLANIYORSUN BİRTANEM ÇOK BASİT .ARTIK KAFAN ÇEKMİYOR:))TAMAM TAMAM SEN DAHA 15 LİKLERE TAŞ ÇIKARTIRSIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))fatma alemsin ya çok güldüm buna canımsın :)))

      Sil
  2. ister konuş ister sus,bir şey mi aramak lazım altında,sadece canın o an öyle olmak istiyor olamaz mı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de o taş hiç kalkmamalı gibi canıma kalsa keşke herşey ..

      Sil
  3. sende benim canımsın şeker çok özledim AAAAH ÇOK KISITLI VAKTİM VAR BİR SEN BİR ŞİRİNE BİR DİĞERLERİ YETİŞMEYE ÇALIŞIYORUM.AH BE BİDENEM ESKİDEN BENDE KALABILIĞI SEVERDİM AMA ŞİMDİ ŞÖÖÖÖYLE BİR BAŞIMI DİNLESEM DİYE KENDİMİ PARÇALIYORUM .GEL BERABER SENİNLE UZAK DİYARLARA KAÇALIM MESELA BİR DAĞ BAŞINA ÇIĞLIK ATALIM KİMSE BİZİ DUYMAZ .KIRLARA UZANIP GÖKYÜZÜNÜ SEYREDELİM .ŞU NE OLACAK BU NE OLACAK DÜŞÜNCESİ OLMADAN DİLEDİĞİMİZ GİBİ YAŞAYALIM YADA ŞU NE DEMİŞ BU NE DER .GEL KIZ KAÇALIM:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaçalım fatma valizi hazır et :))))sonra cayma tamam mı

      Sil
  4. çok güzeldi bazen susmayı bilmek gerek ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim :)senin yazılar ise ayrı bir güzel

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...