15 Mart 2012 Perşembe

Kadınca


Kendimi rahat hissettiğim her şeyi giyerim abartıya kaçmadan sade ve doğal olmalı.Sorun şu ki ne zaman bir yere gidecek olsam kıyafet sorunu yaşıyorum bir  önce gün  karar vermiş olsam bile işe yaramıyor çünkü sonra vazgeçebiliyorum.Sanki giyecek bir şeyim yokmuş gibi bir telaş ve moral bozukluğu içinde dönüp duruyorum.Kararsızlık yüzünden oluyor biliyorum ama bir kere de sorun yaşamasam ne var yani..
Geçen gün derse giderken değişik bir tarz denedim.Sınıfa girer girmez kızlar başıma uçuştu.
Bir arkadaş :
-Ya Pınar bayılıyorum sana çok tatlı olmuşsun dedi.
-Ben ise hemen şımarmış vaziyette Jkızım her zman ki halim dedim
-Aslında sadece kombini güzel uydurdum beyaz gömlek ,gece mavisi hırka ,kotondan aldığım gece mavisi ayakkabı düz taban ,kardeşimin Dubai'den aldığı fular yeşil üstünden işlemeler var annemindi ama o bana verdi,birde kolye olarak kullandığım takıyı bileklik olarak denedim bir iki kez doladım.
 Güzel gören güzel düşünürmüş benim can arkadaşlarım ne giysem beğenirler 
Vitrinlere ise çoktan  bahar gelmiş  ama sezon başı hepsi pahalı oluyor. Geçen gün çıktım mağazaları gezdim harika ürünler var.Pembe,pudra rengi, mavinin tonları ,beyaz renkler cıvıl cıvıl çok güzel tasarımlar vardı.Bu yıl elbise moda gibi ne çok vardı öyle yalnız ben giyemiyorum pek alışamadım.Ve  bol kesim pantolonlar, trençkotlar,rengarenk fularlar,dantel süslemeli topuklu ayakkabılar, çizmeler daha neler neler
Ben genellikle Koton,Batik,YKM,LCW mağazalarını tercih ediyorum fiyatları hem uygun hemde çok şık ürünleri var.
Bizim burada her cumartesi sosyete pazarı kuruluyor ben seviyorum ama feci kalabalık yani iğne atsan yere düşmez.Pazarda her şey var ünlü mağazalarda ki az defolu yada elde kalmış satılmayan ürünleri çok uygun bir fiyata satıyorlar.Gelenlerin bazısı orta derecenin üstünde ama memur kesim daha fazla aradıkları ürünleri çok ucuza alabiliyorlar.Böyle pazarlar birer kurtarıcı gibi bence yani her mahalleye şart ..





 

12 yorum:

  1. karar veremiyorsan yataktan kalktığın gibi çık dışarıya hem belki trend yaratırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten sabah kızımı okula bırakmaya giderken kalktığım gibi çıkıyorum sadece kaban alıyorum soğuk diye üşengecim ya değiştirmeye gelemiyorum zaten okulda yakın olunca birde sabah olunca pek aldırmıyorum :)

      Sil
  2. banada evde daha şıksın diyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdeki halimden hiç bahsetmeyim rahatlığın en rahatlığı içindeyim :))

      Sil
  3. Önce yeni bir blogdamıyım dedim,güzel olmuş, ne giyecem derdinden kurtuldum,hiç bir zaman akşamdan düşündüğüm giysiyi giyemedim, tamamen ruh halime göre giyinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim değişiklik iyidir diyorum biraz aydınlık verdim bloga :))

      Sil
  4. Yine naturel bir yazı çıkarmışsın arkadaşım...o pempe yanaklardan öperim zati sana ne giysen yakışır....yani bence kesin öyledir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanisi yok bebeğim öyle işte akıllım :))

      Sil
  5. Ey beni en en çok sevenim
    Ey ben en en çok kollayıp-gözetenim…
    Ey sesimi hep duyanım! Yaralarımı saranım..
    Eyy hiç darılmayanım! Çağırınca koşarak gelenim
    Ey bana ben den yakınım! Ey beni en çok bilenim!
    … Ey en çirkinimden sonra bile Gel! diyenim..
    Ey en en vefalıım.. Ey Sevgili en Sevgili! Meded!
    Ahh.. Ey nefsimin ilk şahlanışında bir kenara ittiğim…
    Ahh.. Ey sendeyim deyip ülfetlerde kaybettiğim!
    Ahh.. Ey yalnız Sana deyip gayrısına kulluk ettiğim..
    Ahh.. Sevgili! En en Sevgili..
    Ahh.. Ya Vedud! Ya Rahim! Ya Sabur
    Ahh… Ya Tevvab! Ya Afuv…
    Ahh.. Ya Rabbi! Ahh ALLAH’ım Af ALLAH’ım!
    Tut sana müştak yüreğimi affet beni…
    Hani Rabbim bir anne nasıl korur-kollar evlatlarını onlar istemeden
    ulaştırır ihtiyaçlarını…
    Bilir neye ihtiyaçları olduğunu… Hep hazır ve nazırdır hani..
    Hep verir hiç düşünmez canını..
    Hani Rabbim yavrusunun canı acısa yanar annenin…
    Hasta olsa yavrusu kalkmaz eli-kolu hüznünden kalbi acır hani?
    Ey Annelerin kalbine onları”anne yapan” merhameti, sevgiyi koyan RABBİM!
    Onlar okyanusundan bir zerre ile böyle iseler… Sen nasılsın kim bilir?
    Bu duyguyla gözyaşlarımla kapındayım Rabbim..
    Geri çevirme sana müştak yüreğimi kabul eyle dileğimi…
    Ya Rahman! Ya Vedud! Ya Rahim… Ya Latif!..
    TUT YÜREĞİMİ, BIRAKMA BENİ….
    Hayırlı Cuma lar can dostum arkadaşım....
    Selam ve dua ile Muammer....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn hayırlı cumalar selam ve dua ile..

      Sil
  6. Bende genelde akşamdan kafamda kurar öyle giyinirim ancak erkek arkadaşımla buluşacağım zaman muhakkak 3 saat önceden başlarım hazırlanmaya akşam seçsem de tam tersi oluyor bende de sabaha hazırladıklarımdan farklı bir tarz da çıkıyorum karşısına.:) Bizler neden böyleyiz anlayamıyorum tek derdimiz(en çok) ne giysem???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde olan bir durum gibi eğer kararsız isen işin zor oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...