2 Mart 2012 Cuma

öylesine

Sporu çok severim bütün dallar ilgimi çeker futbol hariç bir tek 2002 dünya kupası baştan sona izlemiştim o zamanlar Türkiye üçüncülük almıştı ondan sonra kabak tadı verdi. Bir de mutlaka olimpiyatları izlerim okçuluk, yüzme  özellikle tv’de Rus kızların suyun içinde yaptıkları dansa bayılırdım  suyun içinde nefes almadan aynı dairesel içinde ki uyumları yok mu , sonra o bacak hareketleri aletler üzerinde nasıl böyle atlıyorlar havada  aklım hiç almazdı.Hiperaktif çocukları mutlaka spora yöneltmek gerekiyor enerjileri boşalıyor aklıma gelmişken yazayım .çocukken   bende de   çok fazla enerji vardı sürekli hareket halinde olmam evdekilerin başını döndürürdü o yüzden annem tuttu kolumdan götürdü beni spor salonuna o kadar sevinçliydim ki 11  yaşındayım o zamanlar tabi gönlümde jimnastik var
devlete ait spor kulübüne kayıt işlemleri yaptıracağız masada ki görevli jimnastik için yaşımın tutmadığını söyledi
Nasıl yani dedim
en fazla 7 yada 8 yaşında olmam lazımmış, çünkü bu yaştan sonra zormuş falan filan anlattı durdu en uygun yaş 3 ve 4 yani söylüyorum bilin diye J
sonra ne olsun dedik seçeneklere baktık bende masatenisini istedim
adam olur dedi hemen kaydımı yaptı
oradan direk sporun yapıldığı mekana gittik karanlık uzun bir koridordan geçiyoruz sırasıyla basketbol hentbol voleybol jimnastik ve en son masatenisi var 
kocaman bir salon içerisi , kenarlarda oturma yerleri bir de hemen kapının dışında wc ve soyunma odası onun karşısında  eğitmenin  odası var
ilk gün tanışma sonrası her gün gittim  evimize çok uzak olduğu için otobüsle gider gelirdim hocamız  çok iyi bir eğitmendi emeği çok bende ama en büyük emeği  Ömer ağabeyindi.
Öğrenciydi ve hobi olarak masatenisi öğretmenliği yapıyordu bir ayağı sakattı koltuk altına aldığına aldığı değneği ile mükemmel oynardı kimse onu yenemezdi .bir de Feray diye bir arkadaşım vardı sarışın bir şeydi  şimdi ikisi  ne yapıyor bilmiyorum ama keşke onlara ulaşabilme imkanım olsa  yolda görsem tanıyamam artık o kadar eskidi yani  
Tam 6 yıl lisanslı olarak oynadım lisede kendi okulumu temsil ettim ayrıca lisede bir arkadaşım tavsiyesi üzerine voleybol oynadım ki bu sporda daha başarılıydım ama hocamızın tavırları benim bırakmama neden oldu  masatenisinde  bazı derecelerim oldu ama zamanla spora giderek ara vermeye başladım artık eskisi kadar sık gitmiyordum çok iyi bir potansiyelim vardı .Ömer abi  her zaman derdi kendini geliştirsen iyi yerlere geleceksin ama bilmiyorum olmadı 6 yıldan sonra bıraktım.şimdi o günleri mumla arıyorum ve kaç gündür içimde bir özlem var o kadar güzel zevkli bir spor ki insan oynarken her şeyi unutuyor
Eşim de çok iyi bilir iş ve tatil için gittiğimiz otellerde hep oynarız ama nedense beni yenemediği için sinirlenirdi hem de 5-0 aklıma geldikçe gülüyorum  sonra bir de hile yapardı sanki görmüyorum Jya sende yenil biraz bak ayıp oluyor derdi J)





11 yorum:

  1. ya pınarım sende yenilseydin yazık değilmi enişteme yaa :))) insafsız :D bende severim sporu küçükken acayip futbol oynardık mahallede söylemesi ayıp rövaşatalarım meşhurdu :))) forvet olarak oynardım hep :D lisede bıraktım bu işleri :D masa tenisi hep ilgimi çekmiştir benimde ama hiç güzel oynayamam :D bana öğret yaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel öğreteyim canım zaten bir çok kişiye öğrettim çok zevkli bir spor birde bende futbolda çok iyidim çocukken özellikle amerikan sporlarında :)))eniştene yazık olsun bırak o da beni satrançta yeniyor ben bi şey diyormuyum alla alla :)))

      Sil
    2. satranç mı bayılırım oynayalım bi ara

      Sil
  2. ben sporu sevmem,zaten yazdım yaşlanınca golfe başlayacağım ama önce zengin bir koca bulmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bulursun :)golf artık zengin sporu olmaktan çıkıyor şimdi devlet buna el atmıştı haberlerde dinlemiştim :)

      Sil
  3. PINAAAAR ŞÜKÜR KAVUŞTURANA:))

    YanıtlaSil
  4. hoş bulduk canım nasılsın kusura bakma geç oldu ama bir taraftan yemek bir taraftan net .çok özlesim kııız .valla sizlere hasret kaldım .neyse bu kadar kavuştuğumuza şükür .kocaman öptüm canım ben kaçar iş kadını olmak çok zormuş be daha yemek pişireceğim sabah 6 da iş başı iyi geceleren kısa sürede görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim güzelim seni gördüm daha iyi oldum plusa gel orada daha rahat görüşürüz :)

      Sil
  5. Spor;;; hımm koltukta yayılma spordan sayılırsa eğer dünya rekoru benimdir:) Şaka bir tarafa, yüzme ve tenis ilgimi çeker iyi de yüzerim. Satrançda hepsinin iyisiyim ama ama bir kadın bir erkeği hiç bir yerde yenmemeli hele ki ona aşıksa.. Bu çok feci ! :))
    Yazı,okurken zevk verdi,, müthiş bir enerjiydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki haklısın mavişim ama bu da bana zevk veriyor yenmek :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...