29 Mart 2012 Perşembe

öylesine


Öylesine bir yazı olsun istiyorum ve öylesine bir yazı bu da .Nisan’ın ilk haftası vizelerim başlıyor  geldi çattı birazdan kapıyı çalacak içeriye girecek selam vermeden oturacak baş köşeye.Ne mi yapacağım hiçbir şey .Bir kahve ister herhalde demesini bekleyeceğim.
Hiç hazır değilim birkaç dersin dışında.Korkunun ecele faydası yokmuş işte insan yaşarken anlıyor.
Geçen gün Osmanlı dersinde sınıfta yoklama yaptım sınava hazır mısınız diye.Bir kişi bile evet demedi hatta biri ağladı pes yani.Kızım ne var ağlayacak sınav bu tek derdin bu olsun alla alla. .Zor o kadar zor bir bölüm ki ama lanet olsun seviyorum zorluğu da hoşuma gidiyor. Yine birkaç gün önce otobüste bindiğimde genellikle boş gördüğüm tek kişilik yerlere otururum.Ama bu sefer yer olmayınca bende bir bayanın yanına oturdum.Hemen ders notlarımı çıkardım.Gürültülü yerde çalışmayı seviyorum demiştim daha önce tam yeri burası da.Bir de midem bulanmasa otobüste mübarek çarkıfelek gibi .:).Bayan elimde ki notları görünce Edebiyat mı okuyorsun dedi.Evet dedim.Çok zor bir bölüm sıkıcı birde demez mi.Allah’ın bir kulu da güzel bir bölüm desin ne var .Ama olumsuz cümleler duydukça ben daha bir iştahlanıyorum.Hatta arkadaşın biri bu çocuklarla yapamazsın dedi ve ne zaman beni görse aynı şeyleri tekrar ediyor. Tek desteğim ailem  üçüncü kişiler hep olumsuz düşünüyor.Ben anlamıyorum nereden biliyorsunuz benim yapamayacağımı.Ön yargılar yok mu işte bizi çoğu kez insanlıktan ediyor.Ama umursamıyorum ve umursamayı çoktan bıraktım.Beni üzen her şeyi görmezlikten geliyorum.Üç maymun kuralını uygulayacaksın o zaman neler  oluyor görün.(denenmiştir).
Neyse işte birde sınav günü çıkışta kızımı resim yarışmasına götüreceğim eğer götürmezsem çenesinden kurtulamam, oradan oğlumun özel okul sınavı var mecburi istikamet.Hani bazen diyorum üç tane ben olsam yok beş tane olsun galiba on en iyisi yani olmayacak biliyorum ama olursa ne güzel olurdu .Belli mi olur  belki klonlanırım J
Bir de benim oğlana sınıftan bir kız aşık olmuş arkadaşlık teklif etmiş gerçi bir tane değil beş kız etmiş ama bu kız başka . Okula ne zman gitsem etrafımda pervane oluyor ne olur bize gelin annemle tanışın diyor .Tamam bir ara gelirim dedim .Benimki  hemen dürttü beni bırak anne ya konuşma şu kızla demez mi .Havalarını sevsinler senin aşkım. Bu kız bir de dövme yaptıracakmış bizimkinin adını mı ne yazdıracakmış .Kim bilir  daha neler duyacağım. Eskiden erkekler kızlara teklif ederdi bir kızın etmesi tuhaf gelirdi şimdi her şey başka.Benimki de kimseye pas vermiyor.Maşallah kuzuma herkes hayran.Rabbim nazarlardan saklasın.Arkadaşlar ise onlar başka alem yiyecekler çocuğumu hani biraz büyük olsa vay başıma gelenler dicem yani J

en sevdiğim  kahve ve ders :) 

bu kuklaları ben yaptım biri yazar yandaki de doktor karısı :))uydu mu bilmiyorum parmak kuklası bunlar sonra onları oyuncak saksılara koydum .Çocuklar çok seviyor Bu arada camın içinde ki melek bir arkadaşım hediyesi kendisi Ankara'dan göndermiş bir kaç kitapla birlikte :)


bardakta puding hımmm içindekiler hanımeli bisküvileri çok lezzetli oluyor deneyin derim :)

11 yorum:

  1. ımmm puding :) kuklalara bayıldım ve bence edebiyat en okunulası bölümlerden ;) otobüsteki mide bulantısına ben de çare bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hımmm edebiyat güzel işte bak ne diyorlar hep zor ama evet zor ama zevkli bir bölüm :)

      Sil
  2. edebiyatt zor ama okunması bilinmesi gereken bir bölüm, çıkmış sorulara çalış sende pınar hanım abla faydasını görür sonrada baa dua edersin gaari;)Oğlunun da Allah bahtını açık etsin, Pudinge bayılırım bana da kaldı mı diyeceğim ama senden kimseye kalmaz ki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkmış sorulara baktım pek faydası olmadı güz döneminde :))çalışıyorum yani çalışmaya çalışıyorum puding kalır her zaman ben pek sevmem çocuklar seviyor abisi :)

      Sil
  3. Üniversite yıllarımda her bölümde olduğu gibi bizim bölümde de belalı sayılan hocalar ve dersler vardı. Mezun olmuş birkaç kişi bir araya gelip beni de aralarına kattılarmı başlarlardı giydirmeye lafları.
    - Filanca hocanın filanca dersini aldın mı? (O tip hocalar ve dersler herkese gör değişir)
    - Mecburen! O dersi almadan okul bitmiyor usta sendeki de soru...
    - Yandın oğlum. (Gülmeler, kahkahalar, birbirini dürtüp, dudak ısırarak atılan bakışlar.)
    - Nedenmiş o?
    - O herif arızalıdır. Ders zaten zor. Bir de o adamla hiç çekilmez.
    - Eee sen de almışsın!
    - Evet. Allahtan kurtuldum.
    - Usta sen bu yarım aklınla kurtulduysan. Ben rahat veririm o dersi... (Herkes haddini bilecek değil mi?)
    Kıssadan hisse. O okuldan mezun olan ne ilk ne son kişi olacaksın. Bizler gibi işte. Yani yapılamayacak bir şey yok. Halledersin sen.
    Not: Kahve güzel, İkinci resimdeki şekilsiz şeylerden bir bok anlayamadım çünkü arkadaki kitapları inceliyordum. Ve puding bana hep kedi boku gibi gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin böyle uzun bir yorum yaptığını görünce şaşırdım laurenin sayfasıyla karıştırdı acaba dedim:)))))
      sağol desteğin için bende takmıyorum olumsuzlukları çünkü oldum olası bir şeyi kafaya taktıysam yaparım bana bağlı bırakırsam şayet oda bana bağlı olacak
      inşallah bunu da atlatırım

      Sil
  4. ne güzeldir üniversite yılları, tek derdi ders çalışmak, gerçi senin öyle değil ama, ben hiç otobüste ders çalışamazdım,malum mide bulantısı. Hala öyleyim, hiç bir şey okuyamam yolculuklarda. Nedense insanlarımız hiç yaparsın demezler, kıskançlık işte ,insanların hevesini kırmayı severiz elimize ne geçecekse. Başardıkların başaracaklarının teminatıdır. Sana başarılar güzelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu üçüncü yorum yazışım nedense arıza veriyor bloger :)sağol canım dicem diyemiyorum

      Sil
  5. Bence kesinlikle harika bir bölüm. Zaten Edebiyat her yanımızda değil mi? Sizin kadar detaylı görmemiş olsam da en sevdiğim ve en iyi derslerim Türçe-Edebiyattı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim lisede edebiyatım kötüydü o failleri falan hiç anlamazdım şimdi mecbur kalıyorsun öğreniyorsun ama ne kadar sıkıcı olsada bende seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...