21 Mart 2012 Çarşamba

take berlin my breath



Bu gece bir başka olacağım
Meyve ağaçlarını taşlayacağım ve biri düşecek
Vakitli vakitsiz yağmurlar yağacak
Bir meltem esintine kapılacaksın
Bu gece bir başka olacağım
Gözünde sisler kaybolacak
Bir fırça alacaksın eline
Elime yüzüme yağacak renkler
Bu gece bir başka olacağım
Gölgeler kalkacak yüzümden
Pırıl pırıl parlayacağım
Bakamayacaksın
Bu gece bir başka olacağım
Kendimden geçeceğim hiç sarhoş olmadan
Sonsuz güzelliklere bürüneceğim
Kıskanacaksın
Bu gece  bir başka olacağım
Ben olduğumu anlamayacaksın
Kıvılcımlar çıkacak içinden
Ağlayacaksın
Bu gece bir başka olacağım
Kelimeler kifayetsiz kalacak
Sen susacaksın ,ben susacağım
………….
Bu gece bir başka olacağım



susmak güzel

10 yorum:

  1. şiir olunca okuduğum öyle karmaşık oluyor ki kafam söyleyecek bir şey bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yeterince yakın bulduğumda susamıyorum da

      Sil
    2. neden karmaşık oluyor bilgeceğim :)

      Sil
    3. çünkü farklı anlamlar çıkarmam lazım şiirden değerli olabilmesi için ve bunu yapınca anlam kalabalıklığında kayboluyorum.öyle bakıyorum aval aval.

      Sil
  2. muthis sozler bence....
    tercumanligin icin ellerine saglik canim

    sevgilerimle,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep güzelim o şarkının sözleri değil bana ait ama inan şarkını orjinal sözleri daha iyi

      Sil
  3. Sana Yüregimi uzatiyorum Ya Rab!!! Sana verebilecegim tek sey, Seni seven bir yürek. Yüzünün karasina, eksiklerinin cokluguna bakma bu kulunun ne olur! Onca güzel kulunun yaninda tek bir amelim cikmaz su günah dolu kefemden, Ama sadece sevgimi koy mizanina!
    Duru tertemiz şirksiz sevgimi! Sonra Seni seven bu kulunu at istersen narına!
    Ama sadece bir kez yüzüme bak Allahim “Biz onlarin yüzlerine bile bakmayiz” dediklerinden eyleme!!
    Ben acizim, Sen kudretli, Ben eksigim, Sen kuvvetli, Ben bir hiçim, Sen ise Alemlerin Sahibi! Senden sevgini, Seni sevenlerin sevgisini ve bizi Sana ulastiracak amellerin sevgisini istiyorum Allahim!
    Son animi hayatimin en güzel ani eyle!
    Imtihanlarini basari ile veren, Acilara sikintilara tahammül eden ve dünyaya metelik vermeyenlerden eyle! Sana kul, Habibine ümmet eyle!
    Selam ve dua ile...Hayırlı Cumalar Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn...hayırlı cumalar olsun sağol Muhammer :)

      Sil
  4. hımm şarkı iyi elbet.. ama yazdıkların onlar beşeri hislerin hayal yaptırması oldu.. yüreğine selam

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...