18 Nisan 2012 Çarşamba

Baharım bahar


Bahar geldi hoş geldi.Bende yavaştan geleneksel temizliğe başladım.Bugün oturma odasının perdesini yıkadım, camlarını sildim.Halımda biraz kirli görünüyordu yıkamak istedim sonra hava durumuna güvenemediğimden vazgeçtim.Onun için biraz daha beklesem iyi olacak.Koltukları sildim bayağı kir çıktı.Şaşırdım oysa devamlı temizlerim malum çocuklar ellerinde ne varsa bulaştırıyor.Kızımın ressamlık ruhu her yere damlamış.Kapıda koca bir ev resmi koltukta insana benzer bir şey çizmiş.Oysa kaç kez uyardım  çizim yapmamasını o kadar çok seviyor ki dinlemiyor bile.Tüm günümü tek bir odaya ayırdım.Çünkü ayrıntıya önem verdiğim için işi ağırdan alıyorum.Yoruldum, üstelik daha bir sürü işim var.Biraz dinlemek için uzandım .Gözüme uzun zaman önce aldığım ama bir türlü tamamlamaya fırsat bulamadığım Khaled Hosseını  Bir Muhteşem Güneş adlı kitabı  takıldı.Uzanıp almaya bile mecalim yokken içimden okumak geldi.En son nerede kaldığımı bile hatırlamıyorum öylesine açtım bir yeri okumaya başladım.Öyle bir dalmışım ki kendimi kaptırmışım kitaba.Gerçekten çok güzel nasıl oldu böyle bir kitabi bitirmeden bırakmışım hayret ettim kendime.Kitapta bir bölüm yazıyorum.
...............................
Karl Marksist kim?
-Raşit iç geçirdi.
Radyoda bir kadın sesi,Afgan komünist partisi PDPA’nın halk cephesi lideri Taraki’nin meydanda olduğu göstericilere ateşli kışkırtıcı konuşmalar yaptığını söyledi.
-demek istediğim ne istiyorlar dedi Meryem.Bu komünistler neye inanıyorlar?
Raşit kıkırdadı başını salladı ama Meryem onun kollarını kavuşturuşundan gözlerini başka yöne çevirişinde bir tedirginlik hissetti.
-Hiçbir şeyden haberin yok değil mi?çocuk gibisin beynin bomboş içinde tek bir bilgi yok
-soruyorum ,çünkü
Çup ko –kapa çeneni
..................................
Kitabı kapattım.Biraz müzik dinledikten sonra işimin başına döndüm.Bitmek bilmeyen işlerim iyice asabiyetlik vermeye başladı bende yarın tamamlarım diye öyle bıraktım.Ya ben temizledikçe sonu gelmiyor bitap düşüyorum sonra.Akşam için yemek hazırlamak için mutfağa geçtim.Birde pasta yaptım kızımla.Sonra balkonu yıkadım.Ama bir rüzgar vardı uçtum resmen.
Gece olunca  her yer nasıl da sakin oluyor.İşte bu yüzden seviyorum geceyi.Dinlemek için harika bir zaman 


cennete düşmüşüm gibi offff ne güzel ya şu görüntüye bakın:)
… 

11 yorum:

  1. Bahar temizliği zamanı geldi mi? annem duymasın nolurr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dicem annene :)))))yağmurlar var gülüm sen bekle bence bakma bana erkenciyim yapayım da kurtulayım istedim:))

      Sil
  2. Erken değil mi,şimdi senden özenip bizde başlayacağız. iş çıkardın başımıza.Temizle temizle nereye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kendime tembel diyordum mübarek siz beni geçtiniz yahu:))))kaçış yok asyam mecburen mecburen

      Sil
  3. :)) baharı bu yüzden sevmeyebilirm)) temizlik yapmasak:))
    sevgilerimle suskun pyensesime:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm temizlik olmazsa olmaz geleyim sana yapalım beraber :))

      Sil
  4. Ben okurken yoruldum sen nasıl yaptın bunca şeyi öyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıştım canım bana hiç bir şey yapmamışım gibi geliyor :)

      Sil
  5. yine kirlenecek yine temizlemek gerekecez yine kirlenecek yine temizlemek gerekecek yine.. Bir evsiz olmak ne kadar eğlencilidir kimbilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya bilge temizliyorsun sonra yine aynı sonu gelmiyor sıkılıyor insan ya

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...