4 Nisan 2012 Çarşamba

bitse de kurtulsam


Soğuk çok soğuktu.Zaman iğne deliğinden geçerek inceliyordu.Ne geçmiş kalıyordu geride ne gelecek.Her şey anlık.Bir yandan hüzün yağıyordu gökten diğer yandan kızıl gölgeler vuruyordu kıyılara . Camı açıyorum içeriye yayılan korkular ardından doğmamış ceninlerin sesi. Yine hep aynı şarkılar 
Şimdi göç zamanı
Toz olun dağlar
Kurusun deniz
Kırın aynaları
Kırın aynaları
Şimdi göç zamanı
Şehre bakıyorum  her yerde hayaletler.Gördüğüm silüetler sadece soyu tükenmiş insanların kopyaları.Ne gülmeyi biliyorlar ne de ağlamayı.Bir bilinmezlik bir yok oluş.Bitse de kurtulsam 



12 yorum:

  1. çok yoruldun sanırım,bitsede kurtulsan diye umarım sınavlar için diyorsundur,buda geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorgunum asyam çokk hemde... bitmesi gerekenler var bitmiyor hiç bitmeyecek gibi işte

      Sil
  2. o zaman hep yorul,ve bitmesin... okuması güzel oluyor (bencil içses)

    YanıtlaSil
  3. Bedensel yorgunluktan çok duygular yorulmuş sanıyorum...hımm, bu şu demek ki ; harika yazılar çıkacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende hep var olan şeyler :)

      Sil
  4. ahhhhh canım bende de var yorgunluk ama bedenselden çok yüreğim yorgun canım nasılsın seni çok özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm hoşgeldin bende seni özledim yok olduk gittik :)ben iyiyim şükür seni sormalı meryemim

      Sil
  5. Ey her şeye gücü yeten ve kullarına onların şah damarından daha yakın olan Rabb’imiz! Ne olur, bizi göz açıp kapayıncaya kadar hatta daha az bir zamanda bile nefsimizle başbaşa bırakma… Nurunla tecelli buyurup, Sana ulaşan yolları bize de göster… Fazlınla bizi öyle çepeçevre kuşat ki, Senden başka hiçbir kimseye e…n ufak bir ihtiyacımız kalmasın; kalmasın da Senin hakikî dostların gibi biz de her zaman başkalarına karşı müstağnî yaşayabilelim. Âmîn… Âmîn… Âmîn..
    Hayırlı Cuma lar can dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı cumalar olsun unutmuşum buna cevap yazmaya :))

      Sil
  6. Cok guzel ablam yazi ayri resim ayri sen ayri guzelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim o senin güzelliğin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...