12 Nisan 2012 Perşembe

hiç yoktan bir yazı


Vizelerden sonra nedense yazı yazmak aklıma gelmiyor.Belki de geliyor yazasım yok Bugünlerde sadece dinlenmek istiyorum.Çünkü  derslerim zihnimi allak bullak etti.Aklımda hala sorular uçuşuyor.Nasıl mı geçti?Yine bildik bahaneyi söyleyeceğim hiç çalıştığım yerlerden çıkmadı.Öyle işte  neden yazarların eserlerini soruyorlar  ya nasıl aklımda kalsın.Batı edebiyatını seviyorum çalışması çok zevkli ama  her akımın farklı yazarları olunca şaşırıyorum .Her birinin bir çok eseri var.Aklımda kalanlar sadece çok az Tamam kolay bir şey beklemiyorum ama Osmanlı gibi zor  dersi vermek için çabalıyoruz  diğer dersler üvey evlat gibi kalıyor ortada .O kadar çalıştım sen git en uçtan soru sor .Ne diyim ben size ne desem boş.
 Sınav  günü ise sabah erkenden toplandık arkadaşlarla .Dedim ki bari siz bahane üretmeyim neyse ki ben evliyim çocuğum var.Yahu size ne oluyor .İşte hiç çalışmadım ondan sonra çok zor  falan filan Neyse herkeste bir moral bozukluğu ile girdik sınava inş notlarımız düşük gelmez final var ama işi sağlama almak lazım . Bir de  içtiğim ilaçlardan mı yediğim iğnelerden mi nedir sarhoş gibiyim. Yan etkileri galiba zihin bulanıklığı yaşıyorum sürekli bir uyku hali .O yüzden derslere başlamadım kısa zamanda diyorum göreceğim o güzel yüzünüzü.Unuttum sanmayın yani.
Bugünlerde annemde  okumak için sürekli  kitap alıyor. Ben onun yanında çok cahil kalıyorum.Araştırma, öğrenme, okuma  merakı var.Şimdi çevre kulübüne yazılmış arkadaşıyla  fidan dikiyorlar dağlara.Çok güzel ya sosyal olmasını seviyorum.Bir  de hasta olmasa daha çok faal olacak ama bu da yetiyor kendine.Geçen arkadaşıyla tiyatroya gittiler anlata anlata bitiremedi.İşte dersler çocuklar beni yeterince meşgul ediyor o yüzden biraz pasif kalıyorum böyle şeylere.
Neyse efendim iki gün üst üstte yaş pasta yaptım.İlkini yemek nasip olmadı.Hemen silip süpürdüler.İkincisinde koca bir dilimi kendime ayırdım.Çikolata bağımlısı ben halim feci.Çünkü fazla tüketir oldum.Tamam iyi bir şey değil ama ne yapayım ya çekiyor işte .Öyle güzel duruyor ki raflarda al beni ,al beni bebeğim diyor.:))Pastanın kremasını kendim yaptım keki hazır  pandispanya .Çok sürmüyor yapılışı .Pratik ve kolay.Tarif istemeyin çünkü benim öyle bir alışkanlığım yok  göz kararınca .Ama tutuyor bir şekilde..

pastanın iç kısmı :)


 bitmiş hali :)özensiz yapılmıştır ama nedense hep böylesi daha lezzetli olur ..

12 yorum:

  1. Şu hocalar yok mu,hep aynı kazığı atarlar öğrencilere, bir de alttaki pastayı daha çok sevdim, bol cevizli sanırım,cevizin girdiği her şeyi çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asyacığım ilki pastanın içi gülüm :))

      Sil
  2. Ayol ne isticem tarif be bir kek bile yapamıyorsun hazır kek kullanıyorsun. Kıskandım bende yapıp koycam fotosunu bloga. İĞĞĞ şu yemek bloglarına benzeyecek bloglarımız diye de korktum bir an.
    Asya ikisi de aynı pasta onların ilkinde içini gösteriyor. Al bir pasta cahili daha yok yok bana farz oldu yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))gülmekten yıktın beni bilge ..yap da görelim marifetini hıhhhh..hem biliyorum şey yapmasını kek bi kere yazmıyorum nazar olmayım diye :))))

      Sil
    2. hımmmm güzel görünüyorlar ..ellerine sağlık...:)

      Sil
  3. Pastayı görünce direkt anneee diye bir çığlık çıktı benden :))
    çok güzel görünüyor bu suskun prensesimmm ellerine sağlık
    insan bir dilim yollar kargoyla:)))
    ayrıca ben hazır kekten bile yapmaya üşeniyorum bu aralar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bitanem beraber yiyelim ..kargo hımmm göndereyim hemen :))bende üşeniyorum ama işte çocuklar çok seviyor mecburen yani

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. en büyük dilim sana ayırmıştım ama birazı yedim sen yokken sorun olur mu :))sen nerdesin bakayım kayıpkent hııı:))

      Sil
    2. Afiyet olsun ben görünce yemiş kadar oldum çok sağol:) adım üstümde kayıplardayım ne yapayım:)

      Sil
  5. ne diyelim sana afiyet olsun bizede resimleri yeter.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...