19 Nisan 2012 Perşembe

ve bazen sadece resimlerde yaşamak istersin




Puslu bir hava.Issızlık her yanı sarmış. Ruhum rüzgar sesine hasret .Üşüyorum da .Oysa dün gece hava daha soğuktu .Belki dolunaydan belki de sessizlikten.Ama bir ses sen de duyuyor musun ?içimden dinle bak   özledim diyorum..


Burayı hatırlıyor musun?en sevdiğim yer.Burada her şey başkalaşırdı.Önce sen değişirdin  aksiliklerin susuşların  yok olurdu .Hani derdim ya biraz daha gayret göstersen biraz daha iyi dinlesen anlasan .İşte 'O' olurdun .Ben mutlu ,sen ise huzurlu.


Gitmeler geriye bakmadan hiç var olmamışsın gibi.Sonra ötelerden siren sesleri duyulur  günlerce uğultu veren.Bir türlü geçmez bir türlü gitmez.Ne yapsan şu yalnızlığın tadını çıkaramazsın.Her sabah uyandığında sadece tek şey istersin bir kere de yaşamayı....


Şu görüntüyü  saatlerce hiç bozulmadan izlemeyi ne kadar çok isterdim.Çok mu şey istiyorum ?Biliyorum acılarıma hiç gibi davranıyorum.Ama onlarda beni fazla hafife alıyorlar.
Ama denizi seviyorum kokusunu, hırçınlığını ,umursamazlığını ve bazen ise küçük bir çocuk gibi gülümsemesini.Bilmiyorum acaba o da beni seviyor mu? keşke keşke ...


işte bak mavi bir kapı.Hep soruyorlar nedir Mavi'nin sırrı.Nereden bilirler ki yaşamamışlar diyorum maviyi.Bazen  bilmek gerekmiyor  ki yüreğinde var olan bir şey varsa  o sana yetiyor.


Romantik biri .İşte tek kelime ile ben . Burada olmak için neler vermezdim.Şu gondolda en sevdiğimi şarkıyı mırıldanırdım ...
If walls could talk
they would say I want you more 
they would say
ever felt like this before ?


Bazen içimden bir şey  gelmediği zamanlar saatlerce seyre dalarım.Bakarım ama görmem tek bir noktaya dikerim gözlerimi.Dünya yıkılsa da umurumda olmaz.Bencilliğin en üst noktasında kendime yer edinirim Sonra büyü bozulur 
sonra uyanırsın 


Susmak Güzel















13 yorum:

  1. Çağrışımlar, bazen bir foto, bazen bir müzik, bazen de sessizlik

    YanıtlaSil
  2. yapmacık renklerle sırıtan bir masa çevresinde sandalyelerle, dahası tüm manzara sırıtıyor gerçekliğinin içinde.

    YanıtlaSil
  3. Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting pics!). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello ! Thank you Nelson.Will soon come

      Sil
    2. kalite kalite zerafet mmmmmm kokuyor bu yazı... bayıldım, bayıldım lütfen sürdür...

      Sil
  4. üçüncü resimdeki fenerde olmak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen öyle yerde olmak istiyor ki insan ama olamıyorsun ..

      Sil
  5. Çok güzeldi suskun prensesim ,
    ne hayallere daldım bilemezsin:))
    öptüm)

    YanıtlaSil
  6. Ey varlığına son olmayan yüce Yaradanım!
    Ey bütün noksanlıklardan uzak olan münezzeh olan Rabbim!

    Ey yoktan var eden, ey koruyan, gözeten,
    rızıklandıran ve bizim hakkımızda istediğini takdir edebilecek olan ulu Allahım! Verdiğin nimetler için,… İslam dininden olduğum için, sağlığım için,
    bana ihsan etmiş olduğun sayamayacak kadar çok nimet için sana sayısız hamd olsun.
    Adı güzel, kendi güzel Resul’üne salat-ü selam olsun.
    Rabbim, beni razı olduklarının arasına kat.
    Bana hayır kapıları aç, dilimi çöz, gönlümü genişlet,
    bana ümmetinin hayırlılarına verdiğin nimetlerden ver.

    Girdiğim yere hayırla girmek, çıktığım yerden hayırla çıkmak nasip et.
    Şaşırtma, düşürtme, yanıltma ya Allah!

    Beni elinden, dilinden hiç kimsenin zarar görmediği kullarından eyle.
    Öldükten sonra arkasında bir sürü şer bırakanlardan etme beni. Beni hayırla anılanlardan, senin hoşnut olduğun bahtiyarlardan eyle.
    İşlediğim günahları affet, çünkü ben kulunum senin.

    Ben hatalrımdan dolayı senden af dileyebilirim ancak.
    Beni nefsimle baş başa bırakma.

    Ben kendimi korumaya güç yetiremem Allahım,
    beni sen koru, sen gözet, yaşamımı ve ölümümü benim için hayırlı kıl.
    Ölümümü bana kolaylaştır. Kabrimi aydınlat yüce Allahım.

    Bana hayır işlemek için, kullarına iyilik yapmak için,
    bana daha çok ibadet ve taatte bulunmak için fırsat ver.
    Sana sığınırım rızan olmayan her şeyden.
    Şüphesiz sen her şeyin en doğrusunu bilirsin .
    (Amin)……Hayırlı Cumalar sevgili dost selam ve dua ile....

    YanıtlaSil
  7. Nerelerdesin suskun prensesim umarım iyisindir
    özlendin haberin olsun
    sevgilerimle hayırlı cumalar
    güzel bir hafta sonu dilerim ,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradayım canım bende seni özledim
      şu an saat 2: 15 ve ben bir şeyler yazmaya çalışıyorum ama nedense olmuyor ...öptüm seni

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...