5 Mayıs 2012 Cumartesi

el emeği göz nuru işlerim

El işine olan merakım sevgim hiç tükenmedi bunca yıl.Ne zaman birinde bir el  sanatı görsem imrenirim.Yapamadığım içinde kızarım kendime.Ah tembel şey bak eller neler yapıyor sen de öyle baka kal.
Böyle   işleri yapabilmek için biraz vakit biraz da el yatkınlığı olması gerek.Ben de geçmiş yıllarda pek çok şey yaptım.Çabuk sıkıldığım için pek fazla üzerinde duramıyorum ve bitirdikten sonra tekrar başlamak içimden gelmiyor.Seviyorum ama yapması sabır istiyor.Hımm sabır var tabi bende ama her şeye karşı değil.
Neyse geçen yıl öğrendiğin kurdele sanatı ile bir çok işlere imza attım.Neler yapmadım ki çoğu elimde değil çevrem hepsini satın aldı.Bu yıl okul olunca bıraktım ama sınavlar biter bitmez başlamayı düşünüyorum içimde geldi .Yarım kalan bir sürü iş var öylece duruyor bir tarafından başlamam lazım.Ayrıca iki ay dikiş kursuna gittim sadece üç etek diktim güz dönemimde zordu ya dikmek.Hazır giyim  bana daha az masraflı geldi baktım dikmek çok uğraştırıyor bende bıraktım belki sonra yeniden başlarım...
işte el emeklerim

 kurdele seccade 




boncukları tek tek elimle diktim çok uğraştırdı beni çokkk...




kurdele havlu ...
bundan çok yaptım hem kolay hemde zevkli yapması



Örgü battaniyem ben bunu bitirene kadar aklan karayı seçtim o kadar zorlaşıyor ki zamanla taşıması zor oluyor neyse ki annem sağolsun yardım etti de bitti.
Yatağın üzerinde çok renkli durdu ben çok sevdim.
Çocuklara yaptım odalarına...


 bu da elimde kalan tepsi modeli  beş yada altı tane değişik model yaptım hepsi birbirinden güzeldi ama hediye olarak verdim çoğu arkadaşıma eşe dostta..


Evet bu en sevdiğim seccade ve seccade kılıfı.Bu da satıldı çünkü o kadar çok isteyen oldu ki zorla gitti yani.Ben satmaya kıyamıyorum çünkü yaparken çok emek veriyorum ama görenler bitiyor.Tabi kim istemez güzel bir çeyizi durur mu kalır mı  hiç güzellikler 








11 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldiniz:)) Gerçekten göz nuru işler yapmışsınız. Tebrik ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İzleyicileriniz açılmadığı için kendimi kaydedemedim. Ancak sizi izlemeye alıyorum. Düzelince haber verin gelip kayıt olayım:))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. teşşekkür ederim bende bloguna baktım bayıldım çok beğendim :))

      Sil
  4. On parmağında on marifet,nazar değmesin

    YanıtlaSil
  5. Selam pınarcım sensin dimi? bana kutlama pastası yapan canım arkadaşım. Ben prenseskarya seni gördüğüme çok sevindim.İşlerinin hepsi birbirinden güzel göz nuru ellerine emeğine sağlık.bende seni beklerim....tılsımsanatevi ve Aşk-ı hare bloglarımın adı.Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim karyam seni gördüğüme sevindim özledim de bayağı oldu görüşmeyeli ....inşallah iyisindir öpüyorum canım

      Sil
  6. İyiyim canım arkadaşım bende seni gördüğüme çok sevindim. Sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım bende o güzel sevgini saklıyorum içimde canım benim :)

      Sil
  7. Suskun prensesimmm ANnneler günün kutlu olsun kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...