19 Mayıs 2012 Cumartesi

ve bazen sadece resimlerde yaşamak istersin

Beklemek neyi ,kimi ,neden  ?rüzgarı mı güneşi mi yoksa aşkı mı ?bekliyoruz işte sanki her an gelecekmiş gibi ne olduğunun bazen hiç önemi olmuyor sadece bizi mutlu etmesi yetiyor.Yoksa bu yalnızlık çekilmez bu sessizlik bitmez, bu ayrılıkların sonu gelmez.Ama bazen o perdeyi aralamak ne kadar zor gelir insana kırılmıştır kalbi ya yitirmiştir umudunu bir şeyler söndürmüştür içinde ki ateşini .Sırf bu yüzden kaybetmiştir beklediğini.Bazen ise bir ışık dolar içeriye ses verir uzaktan geldim geldim diye.Ah o anlar hiç bitmese hiç ölmese ve geldiğinde hiç gitmese...




-Sayılı günler vardır ya hani takvim üzerinde işaretli hiç geçmeyeceğini bildiğimiz günler.Geçen her saatin her dakikanın  her saniyenin anlamını bir tek bizim bildiğimiz günler.İnsan hep bir teselli arıyor o vakitler bir dost, bir sıcak  söz ,anlayan bir bakış .


Çay benim aşkım desem hiç abartmış olmam .Geride bıraktığımız kış mevsiminde içimi ısıtın tek şeydi.Ben önceleri çayı bu kadar sevmezdim.Sıcaklığını,kokusunu ve içime girdiği andan itibaren bana verdiği rahatlığını ilk kez bu yıl keşfettim.Artık vazgeçilmezim oldu.Geç oldu biliyorum ama güç olmadı.Benim en yakın dostum o artık bunu çok iyi biliyorum.


Bu resim bana Mevlana'nın çok güzel sözünü hatırlattı.

Uğraşma boşuna,
Seni ancak gördükleri ve duydukları kadar anlayacaklar.
Kimse, bir sen daha olamayacak bu dünyada.
Kimse tam anlamıyla sende seni bulamayacak.
Gücün yetmeyecek herhangi bir icat edilmiş dilde kendini tam anlamıyla anlatmaya, 
Gördükleri ancak kendi anladıkları kadarı olacak...

Hz.Mevlana —


Bazen öyle yerlerde olmak istiyor ki insan kanat bulup uçmak istiyor.İlk kez nefes alıyor ki yaşamak ,ilk kez tanıyor gibi sevmek .
Can Dündar'ın dediği gibi ;
hayat kısa,

Kuralları yık,
Kolay affet,
Yavaş öp,
Kalpten sev ! 
Kahkahalara boğul, 
v e
yüzünü güldürmeyi başaran hiç bir şeye,
Sırtını dönme...!




susmak güzel















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...