19 Mayıs 2012 Cumartesi

Yollar

Gözlerim kör karanlıkta 
Kör kuyunda 
Boğulursa, 
Tenim benim olmadıysa 
Yitirilmiş, 
Tutsak olmuş, 
Düşman olmuş, 
Milyon defa tekrarlanan 
Hayatımsa 

Gizli bağın çözüldüyse 
Yollar varsa 
Pahalıysa 
Uzun, kısa ya da darsa, 
Artık hiç farklı omayan, 
Sıkıldığın, 
Hayatınsa

Aslında yollar 
Yalanını görmez, yaraları sarmaz 
Hiç bitmez 
Aslında yollar 
Daralıp açılmaz, sonuna da varmaz 
Hem varsan da 
Farketmez ki. 

Oldu, oldum, çocuk kaldım 
Yüreğimden yaralandım 
Bir yer olsa 
Huzur sunsa 
Dizlerim üstünde çöksem 
Sonsuz yolu aydınlansa 
Günün ilk ışığında 
Son bir kez nefes alsam 
Kaybolasam gözyaşında 
Ya da ilk kitabında

Teoman'ın yollar şarkısının sözleri





Hani ağlamak gelir içinden ama akmaz yaş
Hani çığlığın kalır içinde, ölür yavaş yavaş
Hani gözlerin, hani gözlerin
Kağıtlara dalar, boşboş bakar
Yazmak gelir içinden ama yazamazsın
Umursamazlık bir hastalık gibi sarar kalemini kurtulamazsın

ve anlarsın…

Bedenin özgür kalsa neye yarar?
Acıtır ruhunu içinde kalanlar
Dönemezsin artık geriye,
Tek yön seçtiğin tüm yollar

Hani ansızın kaçar gidersin bütün dostlardan
Hani gün gelir, uzaklaşırsın bütün aynalardan
Hani gözlerin, hani gözlerin
Uzaklara dalar, suskun bakar
İçinde kalanları anlatamazsın
O suskunluk bir hastalık gibi sarar vücudunu kurtulamazsın

ve anlarsın…

Bedenin özgür kalsa neye yarar?
Acıtır ruhunu içinde kalanlar
Dönemezsin artık geriye,
Tek yön seçtiğin tüm yollar
  

Manga: Tek yön seçtiğin yollar















5 yorum:

  1. Manga'nın bu şarkısı ne müthiştir. Zaten sözler her şeyi anlatıyor.
    İyi haftalar Pınar'cım.

    YanıtlaSil
  2. resimler, şiirler...seni okurken susmak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Kandiller , suskun prensesim
    dualarımızın kabulu temennisiyle,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan Regaip kandiliniz mübarek olsun.Selam ve dua ile.... Can dostum....Pardon büyük cadım :))))))))

    YanıtlaSil
  5. çok sağolun güzel yorumlarınız için kandilinizi kutluyorum inşallah Rabbim gönüllerimizde olanı hakkımızda hayırlısı ise vermesini diliyorum dualarda buluşmak dileğiyle ....sevgiler selamlar Can'lar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...