11 Haziran 2012 Pazartesi

Duraksamalar


Beynim,o  kör nokta dediğimiz yerde .Nasıl girdim ki ben buraya?.Neyin savaşını veriyor bu ruh?.Yoksa her şey olması gerektiği gibi mi?Ah bu sorular neden çoksunuz neden hiç azalmıyorsunuz.?
-efendi efendi !
-duy beni efendi burada kaldım.
-neden?
-bilmem ki efendi ben  istemedim öyle bir yetkim yok
-çıkmayı dene!
-ama nasıl ipin ucu sizde beni çekmelisiniz yukarıya
-yapamam yani bilmiyorum
-efendi her şey senin elinde
-susar mısın ?düşüncelerimi ver düşünemiyorum.
-efendi çek beni yoksa ikimizde düşeceğiz
-deneyeceğim
Yalan içimden gelmiyor.Bırakıyorum  orada.Sabah olunca belki.
Biliyorum insanın kendisinden nefret etmesi çok kolay o yüzden kimse gelip de sevgiden bahsetmesin.Basitleştirme çabalarınız beni bozuyor.Sonra vidaları çıkıyor demir köprülerin.Kendiliğinden.O kadar uğraş bir hiç uğruna mı?.Şimdi ne olacak dersiniz ?Kör noktadayım biliyorsunuz? O yüzden  bana bakmayın.Düşünemiyorum.


susmak güzel

1 yorum:

  1. Duzelmiyorsa. Birak oyle, birak daginik kalsin. Toplamaya kalktikca kordugum olacak. Iyisiniz iyi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...