7 Haziran 2012 Perşembe

üstüne basa basa


O kadar kapı.Kimisi çelik ,kimisi ahşap ,kimisi altın suyuna batırılmış.Bir tanesi var ki kuru bir tahta, gelişi güzel takılmış .Üstünde çok eski bir yazı.Bu dil sorunu hep vardı zaten.Çözemem ki ben bunu.Dur bekle diyor birisi.Sende kimsin dememe kalmıyor hopp atlıyor önüme.Ben isyancı başı.Bu kapılardan sorumluyum.Hımm peki ne yazıyor burada diyorum.Parmağımı uzatıyorum.Çek elini diye bağırıyor.Bu ne saygısızlık kendinden utanmalısın.Kızarıyorum.Utandım da.Bir af faslına geçiyorum.Şimdi de gülüyor .Ben şaşırıyorum.Neyse yorma kendini bunu merak ediyorsun değil mi?evet diyorum kapıya bakarak.Bu çok eski belki de dünya bile var olmamıştı.Ne yazıyor orada peki?.Düşünüyor ve dönüyor sonra.Ne yapsam bilmiyorum.Bende dönsem mi?ama başım döner midem de bulanır .Sersemleşirim.Yok durmuyor da bu.Hadi diyor hadi sende yap.Neyi ?Dön .O zaman öğreneceksin.......
Saatler sonra 
Ben hala dönüyorum.Kendimden geçmişim.Hayatım geçiyor önümden.Kalbini kırdığım insanlar dizildi önüme.Şimdi hangisinden başlamalı.Bir özür çözer mi her şeyi.Arkasında başka bir kalabalık.Bakmaya korkuyorum.Ne bu şimdi oyun mu.Oysa bunun için fazla büyüdüm ben.Durmalıyım gibi. Duramıyorum da.
İsyancı başı neredesin ?
Dönmekten yoruldum.Ayaklarım beni dinlemiyor ruhum almış başını gitmiş.Bir tek yürek var şimdi.Bana kalan tek şey.Sıkı sıkı sarılıyorum.Sen biliyorsun diyorum.Neler geçmişti oradan.Beni yalnız bırakma.Yalvarıyorum.
Durdum.
Durdurdu beni 
Sendin değil mi sendin biliyorum bana acıdın değil mi?
Şimdi ne kapı ne de isyancı yok oldular.
Kaldım değil mi?
Bir hak bile almadan....


susmak güzel

5 yorum:

  1. acıyla yüzleşmenin doyurucu bir yorumuydu.. okudum ,sevdim..

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi, hatalarla yüzleşir gibi..

    YanıtlaSil
  3. Ah bebeğim tüm kapılar kapalıydı çöl gibiydi dışarısı
    ,her yer kumlarla kaplıydı
    dedilerki buradan girişin ,
    tek şansın ama giriş yok burası kumla kaplı dedim,
    var dediler
    okuyacaksın ben bilmemki dedim
    okuyacaksın dediler...

    YanıtlaSil
  4. "dünya döndükçe herkes kendi etrafında dönmeye devam edecek, döndükçe yüzleşecek, yüzleştikçe yüzsüzleşecek" diye bağırdı isyancı başı, ben duydum.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazdınız sağolun ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...