18 Temmuz 2012 Çarşamba

her yüzde ayrı bir hikaye



Bugün çok fazla yüz gördüm. Dilleri aynıydı ama yüzleri ıssız bir ada gibi keşfedilmeyi bekliyordu.Bir çoğunda kalmak ,bir çoğunda ise sadece kaçmak istedim.Yüzler çoğaldıkça ifadeler karışıyordu birbirine.Çoğaldıkça değişiyorlardı.Ama sonra bir bütün oluyorlar tek bir yüze dönüşüyorlar hepsi de.Tuhaftı.Sanki aralarında bir bağlantı varmış gibi.
Evet bugün çok fazla yüz gördüm.Bir süre daha baktım sonra kayboldu bütün yüzler.Bir fırtına çıktı gölgelerinden.Kapıldım gittim.Kırıldı aynam..........


susmak güzel



2 yorum:

  1. Karışık duygulardasın , bazen oluyor böyle , insana kendi bile ağır geliyor, bebeğim umarım çabuk toparlarsın, iyisindir , öpüldün,

    YanıtlaSil
  2. farklı yüzlerdeki aynı ifadeler ya da tersi çok karmaşık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...