8 Temmuz 2012 Pazar

kalem tozu


İçimden resim yapmak geliyor.Bir şeyler çizip rengarenk kalemlerle boyamak.Belki de sulu boya kullanırım yada parmak boyası .Sonra küçükken yaptığım gibi odamda ki duvarın her tarafına asmak.Yatağıma uzanıp saatlerce izlemek.Her birinde hayal kurmak ve yaşamak.Beni anladıkları düşüncesiyle mutlu olmak.İçimde sığındığım cümleleri dile getirmek.Gülümsemek.Ne hoş olurdu 
Biliyor musun?
Bu kadar basit bir şeyi dahi yapamıyorum hayır üşendiğimden falan değil güçsüzlüğümden....





susmak güzel



11 yorum:

  1. AAne oldu sana suskun prensesim topla bakalım kendini,
    kocamannn bir tabak pasta ve biraz sohbete ne dersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın ya kuğum:))asla hayır demem ki:))

      Sil
  2. ben yapacağını biliyorum. gücünü toplayacaksın ve harika resimler yapacaksın.belki burdan da yayınlarsın da ben de görürüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim güç olsa resim şurada dursun yapmam gereken bir sürü iş var :)bana biraz verir misin sende varsa ?

      Sil
    2. işte şimdi buradan sana bütün gücümü ve enerjimi yolluyorum.Her şey çok güzel olacak;)

      Sil
    3. teşekkür ederim canım aldım iyi geldi biraz da olsa :)eksik olma sen hiç :)

      Sil
  3. Ne duruyorsun içinden ne geliyorsa yap

    YanıtlaSil
  4. http://www.youtube.com/watch?v=Vjv1jYHblMw

    YanıtlaSil
  5. susmak nasıl güzelse yapmakta bir şeyleri o kadar güzel geride keşkeler bırakamadan ne istiyorsanız onu yapın zaman yerinde durmuyor akıp gidiyor dediğim gibi bende nasıl sessiz kaldım diyorsam yapmak istediklerimi ertelemiyorum inadına sev inadına yaşa gül ..

    yürek satırlarınız hiç susmasın efendim huzurlu bir ömür dilerim emin şuan tüm isteklerinizi yapmışsınızdır bu yazıda size güzel bir anı kalmıştır ..yüzünüzdeki tebessümler solmasın sevgiyle kalın ......

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...