16 Ağustos 2012 Perşembe

eskilerin yan etkileri

Çocukken hiç unutmam bir gün öğretmenimiz sevdiğiniz bir şeyin koleksiyonu yapın demişti.Bende düşünürdüm ne yapsam acaba diye.Ailede kimsenin böyle bir alışkanlığı yoktu.Gerçi erkek kardeşlerimin gazoz  kapakları ,bilyeleri ,futbol kartları,çizgi film romanları her ne kadar sadece oyundan ibaret olsa da birer koleksiyon niteliğindeydi.Ama zaman içerisinde  özelliklerini yitirdiklerinden ve değer bilinmediklerinden atıldılar bir tarafa.Daha sonra bende  o zamanlar  düğün davetiyesi biriktirmeye karar vermiştim.Çok güzel ve göze çarpan bir koleksiyonum olmuştu.Artık ödevimi  itina ile yerine getirmiştim ama sonraları bu hobi olarak devam etti.Ta ki bir gün birinin gelip de hevesimi kırmasına kadar.
Ve bazen şunu yapacaksın ! mutlu eden  şeyleri saklayacaksın ki insanların haset duygularına maruz kalmayacaksın.İnsan yaşayınca daha iyi anlıyor.O yüzden bende ne zaman güzel bir işe kalkışacak olsam biri bozacak diye korkarım.Ve uzun bir süre bunu kimsenin bilmesini istemem.Taşıyacağım yere kadar kalır bende.

susmak güzel


bu sahneyi çok seviyorum hele ki çocukların şaşkın bakışları tam bir ironi :)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet peçete de yapmıştım böyle rengarenk allı güllü peçeteler :)yazmayı unutmuşum hatırlattığın için sağol:)

      Sil
  2. Renkli kağıtları biriktirirdim bende,poşet,peçete,pul koleksiyonum vardı.Aynı dönemin genç kızlarıymışız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pul koleksiyonu meşhurdur hatta böcek kelebek yapan bile vardı :)ben en çok peçete yapardım ama mutlaka biri gelir bozardı koleksiyonu böyle olunca zamanla bende bıraktım onlarda ne oldu bilmiyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...