9 Ağustos 2012 Perşembe

eskisi gibi değil yaşamak..


Ben nasıl oldu da böyle susmayı sevdim.Bilmiyorum.Eskiden anlatırdım ne var ne yok her şeyi.Küçük bir çocukken annem derdi; "içinde tutma" tez yaşlanırsın diye.Sırf bu yüzden hep konuşurdum.Kimi görsem hemen anlatmaya başlardım.Onun başı ağrırdı benim çenem.Hatta annem bir süre sonra dayanamaz ağzını bant bağlayacağım derdi.:)Bende tamam tamam sustum der kaçardım oradan.Özellikle evde film izleniyorsa tek kelime etmem yasaktı.Nasıl tutardım kendimi nasıl ?annemin korkusundan içimden bile konuşamazdım.Duyacak diye:)
Her şey büyüdükçe değişiyor.Eskisi gibi değil yaşamak.
Şimdi ise konuş deseler konuşamıyorum .Öldürmüşüm tüm kelimeleri .Dinlemek ve düşünmek en güzeli en rahatı.Ve bir de yalnızlığım.



susmak güzel




3 yorum:

  1. .Dinlemek ve düşünmek en güzeli en rahatı.

    YanıtlaSil
  2. Belkide konuşmaktan yorulduk anlatmaktan korkuyoruzmu ne dersin?

    YanıtlaSil
  3. Rüzgar hepimizi aynı yollardan mı sürüklüyor acaba, sen kendini yazmışsın ama ben kendimi gördüm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...