28 Ağustos 2012 Salı

gece notu

rüyamda yine aynı evdeyim
sanki hiç başka yerde yaşamamışım hayatım hep orada geçmiş gibi
o evi biliyorum
başlangıcın olduğu yer
bir şey oldu biliyorum
hayır! daha fazlası var
hiç güneş değmezdi pencereye
içerisi hep karanlıktı
kediler sıçanlar kovarlardı
ben korkardım
odalarda değişirdi mevsimlerle birlikte
oturma odası yatak odası olur
çocuk odası çoğunluk hep aynı kalırdı
fayans döşenmemiş, küvetsiz bir banyosu vardı
her yeri kaplamış
saç kılları  yanık kibrit çöpleri
orası
tiksindiğim tek yerdi
ama en çok mutfağı hali dokunurdu bana
hamam böcekleri ile dolu
parçası eksik yemek takımları
hiç tellenmemiş tencereleri
kulpu sallanan bir çaydanlık
sürekli akan bir çeşme
örümcek ağının eksik olmadığı bir tezgah altı
kaç kez söylediğimi hatırlıyorum
şu mutfağı boyayalım
rengi beyaz olsun
dolapları sökelim
lambayı değiştirelim
yeni kapılar takalım
hiç kimse duymazdı beni ben sesimde boğulurdum
neden hep bu ev
neden hep aynı insanlar
bir rüyadan öte bu
biliyorum
o evi biliyorum
o evi hiç sevmedim
ama hep oradayım



susmak güzel










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...