31 Ağustos 2012 Cuma

Marina’nın porselen bebekleri

İlginç sıra dışı sanatlar keşfediyorum .Sanatçıların duygularını farklı yöntemlerle ifade etmesi hoşuma gidiyor.Bir bakıyorsunuz  ki eserleriniz de kendinizi buluyorsunuz bir bakıyorsunuz çok önceden yaşadığınız bir olayın tekrarı.Bu bazen bizi hüzünlü bazen de mutlu kılıyor bazen hiç anlam veremiyoruz.
Marina Bychkova bir Rus-Kanada figüratif sanatçı .Aslında ben onu bir sitede tesadüfen  porselen bebekleriyle tanıdım.Oluşturduğu figürlerin her biri hayatın yansıttığı gerçeklik.Bugün sitesini ziyaret ettim adeta büyülendim desem abartmış olmam.
Bakmak isterseniz :http://www.enchanteddoll.com/
Porselen bebeklerinden bir kaçını paylaşmak istiyorum.




 hüzün dolu bakmış değil mi?












1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...