13 Ağustos 2012 Pazartesi

ne hayat ama !

Bugün kursumuz bitti şükür.Son sınavı da oldum kurtuldum.Bir hafta içinde ne  çok sınav olduk ya .Hocamız nefes almak yok dedi !ama şey ölürüz dedim.Güldü.Çok keyifli geçti demek istiyorum.Ama ramazan ve sıcak beni mahvetti.Hocamız çok cömert o kadar cömert ki !(tarif bile edemiyorum) tatili bizden çok gördüğü için hemen yarın başka bir derse başlıyoruz.Bitti diye sevinirken  hevesimi kursağıma bıraktı.Hani nefes almak yok demişti ya ciddiymiş ben daha yeni anlıyorum:)Neyse  ramazan bitiyor bayram geliyor  biraz da hava serinler eh bende kendimi böyle teselli ediyorum.Aslında ben gelmeyecektim de sevgili arkadaşlarım beni gaza getirdiler.Bensiz olmazmış.Çok şımartıyorlar beni ya :)
Bu yazıya bir şarkı lazım demi:)

ne alaka ya bu şarkı uymadı ama geri silemedim işte :)

ferdi babaaaaa sen çok yaşa !




3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ne kursu bu bebem, hadi bakalım bunuda başarırsın sen:)
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylülde gireceğim memurluk sınavı için almam gereken belgeler bebeğim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...