16 Ağustos 2012 Perşembe

parantez içinde(sürekli konuşmak iletişim kurmak değildir)



Bugünlerde sık sık yazıyorum kısa da olsa.( dürtüler yüzünden)Gün içerisinde bir şeyler karalamak bende ki asimetrik duygularımı az da olsa düzene sokuyor.Bir gün yazma isteğim ansızın  kaybolursa (olabilme olasılığını %50) yokluğunu aramayacağımı çok iyi biliyorum.Hatırlamayacağımı da.(ne olur filmin sonu mutlu bitsin )İşte bu yüzden kayıt tuşuna basmıyorum.(sömürü seven semptomlara bağış yapmıyorum )Ama şu da var  olur ya değişime uğrarım(mucizelere inanıyorum ) bir gün kendimi özlerim o eski günleri falan .Bu yüzden bir defter almayı düşünüyorum.(limon kokulu)Yazarken iki kere düşünmeyi kendime alışkanlık edemediğim için bu iki yerden tamamen bağımsız olacak.(özerklik kuralı)
Bir de yazmanın birine bir şey anlatmaktan daha kolay olduğunu ve daha çok sevdiğimi belirtmeliyim.Anlamak için çaba göstermeye çalışmayan bir dünyada olsam bile anlamalarını istemek de haksızlık olur .Beni ben bile anlayamadıktan sonra suçlama yapmanın bir önemi yok.( itiraf edeyim klişe sözleri seviyorum).



susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...