13 Ekim 2012 Cumartesi

gece notu / beğendiklerim


kafam güzel
değil
ama
hep inkardayım
bir soru soracak kadar yakınındayım sanki
ama sesimi duyamayacak adar uzaksın işte
denedim başaramadım
mevsiminde sahile ulaşan bir ılık rüzgarın nelere kadir olduğunu bilemezsin ya
işte öyledir mevsimsiz bir ziyafetin fark edilmemesi de
çok zor değil
sadece yararsız bir fayda
faydasızdır
yaşadıkça anlarsın nasıl olsa
bir cümle ötende duruyor
ne arıyorsan
sen nokta konsun diye bekliyorsun
sözü kesememek güdüsüyle
oysa
o
biri beni durdursun diye yanıp tutuşuyor
herşey onla ilgili değil
alınganlık yapıyordu kadın
ben önce anlatacaktım
sonra vazgeçtim
çoktan bitmiş şişelerde huzur bulmak için çok geçti artık
ve yeni biri için çok geç

Murat Işık 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...