29 Ekim 2012 Pazartesi

gece notu / ders

Bu yıl derslerimin ağırlığı yüzünden ne yapsam da daha iyi anlarım diye kara kara düşünüyorum.Kolay değil hem ikinci sınıfı hem üçüncü sınıfı aynı anda okuyorum.Şimdiden çoğu üniteleri bitirdim.Tamamen ezbere dayalı olduğu için konuları birbiriyle karıştırma ihtimalim fazla.O yüzden karar verdim buraya özetleyeceğim hem ben daha iyi öğrenmiş olacağım hem edebiyat severleri bilgilendirmiş olacağım.Başka yolu yok gibi o yüzden uzun bir süre bu can sıkıcı dersleri sizinle paylaşacağım.Bu iki ay içinde tüm üniteleri bitirmek zorundayım.Küçük oğlum bile "anne çince öğrensen daha iyi dediği derslerimin ne kadar karışık olduğunu varın siz düşünün"valla çince öğrensem daha iyi :)

3 yorum:

  1. çince mi:) Branşınız nedir hocam?

    YanıtlaSil
  2. Ağır bir ders, iki yıl öğretmen olmadığı ve yan dalımız olduğu için o derse ben girmiştim, Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...