13 Kasım 2012 Salı

ders ders ders ders .....




kalacammm mı ne ?kalamammmm ...... kalmamalıyımmmmm.....bu genel dil bilim bana kafayı yedirtti.....resmen beynime sıçtı yaa.....bu nasıl derstir nasıl bir illettir ......keşke seçmeli derste fransızca seçeydim ah benim bitmek bilmeyen keşkelerim yok mu.......yok yok böyle olmayacak bir şey yapmalıyım bu dersi kafamın içine sokmalıyım.....

bitsin artık bu çileeeee:))) çekemem bile bile ....sen ne söylersen söyle bu hayat geçmez böyle sana dönmeyeceğim:)))))))bu şarkı da ne güzel uydu yahuu



6 yorum:

  1. dersini almış görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinin içini göstereydin bi falcağızına bakıverirdim geçcen mi kalcan mı diye :P

      Sil
    2. yok bilge kalsın şimdi kötü bit şey dersin ki ihtimal yüksektir demen:))))

      Sil
  2. Bende bütün üniversite hayatım boyunca hep yanlıs secmeli dersi sectim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kader ortağıyız desene çağla :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...