2 Kasım 2012 Cuma

gece notu /beğendiklerim



Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaydaki tutamaklar gibi. Uzanır tutunurlar. Kim zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine; sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutmağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez. Kağızman köylerinden birinde bir çift öküzüne tutunan bir adam tanıdım. Öküzleri besiliydi , pırıl pırıldı. Herkesin, “- Veli ağanın öküzleri gibi öküz, yoktur, ” demesini isterdi. Daha gülünçleri de vardır. Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum: Gerçek sevgiyi! 

Atılgan

3 yorum:

  1. yadıklarını okuyorum beğeniyorum bende yazıyorum bilmiyorum benim yazılarımda okuyan var mı tabiki benim sayfam seninki kadar güzel düzenli değil. böyle bir sayfam olmasın isterdim. saygılar susmak güzel.

    YanıtlaSil
  2. kimi tutacak bir yer bulamaz öyle boşlukta kalır eli...

    YanıtlaSil
  3. Belki de Veli Ağa gerçek sevgiyi öküzlerinde bulmuştur. :) Olur mu olur. Şimdi bi'öküzlük edip Veli ağa olasım var. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...