15 Kasım 2012 Perşembe

öylesine

Bugün oğlum aşk mektubu almış okulda ki bir kızdan.Kapıdan girdiğinde yüzünde sanki bir suç işlemiş gibi takındığı o yüz ifadesi benim neler olup bittiğine anlamama yetti. Bir şey mi oldu  dememe ramak kala oğlum "anne valla benim bir suçum yok bu kızlar hep peşimde "diyerek cebinde ki  neredeyse bir litre parfüm sıkılmış mektubunu bana uzattı.Bu nedir diyerek anlamamış gibi  bir tavır takınmak yerine anında elime alıp okumaya başladım.Mektubun detaylarını yazmayacağım yalnız sayfanın arkasında rujlu öpücükler doğrusu beni gülümsetti.
Bu kim dedim benim utangaç bebeğime dönerek; o da umursamaz bir tavırla(ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum artık )" sırama bırakmış ama ben kim olduğunu tahmin ediyorum galiba dedi".
Hımmm peki ne düşünüyorsun bu kız hakkında?
---.Anneee lütfen tipim değil o benim...demez mi !!!!!hem sen demedin bana kız arkadaş istemiyorum diye !
hayret yani  demek bu konuda beni dinleyeceksin ...
yoooo söz vermiyorum ama olursa da sana söylemem ....
iyi peki söyleme ama duyarsam kızarım çünkü bunun için çok küçüksün daha zamanı var derslerine odaklanman lazım
---benim bilmiş hiç altta kalır mı :)
derslerim iyi sen merak etme diyerek yine başından savdı beni ...
ehhh ne diyebilirim ki daha ben buna ....
her şeye hazır cevabı var yetişemiyorum ki :)
mektup mu ?kıyamadım atmaya kaldırdım bir tarafa hatıra olarak.......

2 yorum:

  1. iyi yapmışsın ben de olsam saklardım ilerde o kız çıtır çerez bir hatun olduğunda neler kaçırdığını göstermek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saklamak lazım bilge çocukluğuma ait hiç bir şeyim yok bunu ne demek olduğunu iyi biliyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...