21 Aralık 2012 Cuma

gece notu / babam

Ben babamın küçük kızıyım.Çok şımarıksam bunun tek suçlusu babamdır bilesiniz yani:)Rabbim annemden babamdan razı olsun.İyi ki onların evladıyım.Onlara layık olamadım biliyorum ne yapsam haklarını ödeyemem.Her şeyin en iyisine layıklar.Fakirim şikayetim yok ama bazen diyorum keşke çok param olsa anneme babama daha iyi baksam.Her zaman güldürsem yüzlerini.Ah paranın gözü kör olsun.Bazen ihtiyaç duyuyor insan işte.
Onlar olmasa ben ne yaparım.Ne yaparım Allah 'ım.Onların gidişlerine nasıl dayanırım.
Babamın çocuklarıma şefkatle bakışını ,sırf ben ders çalışayım diye yemeğimi yapması, bulaşığımı yıkaması,söküklerimi dikmesi,bende kaldığı geceler sık sık uyanıp üstümüzü örtmesi,hele hele çay yaptım kızım içelim demesi,evimde ki eksiğimi görüp gizli gizli tamamlaması ,bazen cebinde ki son kuruşunu bana vermesi (almıyorum zaten kıyamıyorum çünkü),ve yüreğimde hep hissettiğim duası ve daha yüzlercesi.
Seni seviyorum babacığım Rabbim seni başımdan eksik etmesin iyi ki varsın iyi ki senin kızınım...


susmak güzel

3 yorum:

  1. Mükemmeldi.Bu cümleyi eminim çok duyuyorsunuzdur.Babanız yaşıyor konuşun ve sarılın onun gözlerine bakıp dinleyin.Allah uzun ömür versin.Kaybetmek çok zor bir de aranızdaki ilişki mükemmelse.Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun arkadaşlar inanın yazmakla anlatılmıyor o kocaman kanatları altında huzurluyum...Rabbim sağlık sıhhat afiyet versin tüm iyi kalpli babalara

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...