27 Aralık 2012 Perşembe

gece notu / gereksiz

Adamdan  rica ettim .Tek bir şey ..."Sonra" dedi bana sanki başından kovmak istercesine... Sabırsız ve Israrcı olduğumu söyledim..Bu sefer sinirlendi ,üstelik  daha tek bir kelime etmeden ,tek bir harekette bulunmadan anlamıştım ..Yine de cevap vermesini bekledim..Tanımıyordu beni ,bende onu.Böylesi daha iyiydi çünkü ne söylemiş olursa olsun bir anlamı olmayacaktı.Her şey oracıkta önemini yitirecekti.Beni hiç bir yerde rahatsız etmeyecekti.Bir cafede ,bir mağazada,okulda,markette.Ne bileyim gece olunca ,uzandığımda,uyandığımda.Hiç bir yerde gelip beni bulmayacaktı.Aklımın bir köşesinde yer etmeyecekti . Huzurlu olacaktım.En azından bunun için.Sonra  çıktım oradan bir cevap verdi mi dersiniz inanın bende hiç bilmiyorum.Bir şey söylüyordu arkamdan belki de sövüyordu.Kimin umurunda.
Yağmur yağıyordu.O kadar çok ıslanmıştım ki elimde ki şemsiye  bir süs eşyası gibiydi,o kadar gereksiz.Eve geldim bir çay demledim kendime.



susmak güzel

3 yorum:

  1. yukarıdan bize bakan melekler bizim için ne düşünür merak ettinizmi ben size söyleyeyim bu insanların hepside benciller ve kafayı yemişler ne yapmak istediklerini anlamakzor birisi iyilik düşünürken birisi onu engeliyor vb gibi birsürü etkinlikler belkide bunlar çok bencil yaşamayı hak etmiyor diyebilirler yazmak anlamak çok zor

    YanıtlaSil
  2. slm.susmak guzel/guzel soylemisin/lakin/sukut altin ise/seeeeen; elmas soyluyorsun/ tebrikler

    YanıtlaSil
  3. yazılarını okuyorum güzel bir kuşluk vakti ayrıca hoşuma gitti şansın bol olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...