10 Aralık 2012 Pazartesi

gece notu / öylesine

Zaman nasıl geçiyor hiç bilmiyorum.Sahi bugün günlerden neydi ?Çamaşırları astım mı ?ocağı kapatmış mıydım ? geç bunları !!!
bu telefon niye bu kadar uzun çalıyor ?ya bu sesler ! siz hangi dilde konuşuyorsunuz ? tanışıyor muyuz?adam  yada kadın gülümser şaka mı yapıyorsun ?böyle de sonu gelmeyen bir unutkanlık bir zihin karmaşası var.Beynim bana çok pis oyun oynuyor.Biliyorum.Bu kadar rezilliğimin başka bir nedeni olamaz.Bir zamanlar bunun için direnmiştim sanırım. .Ama bazı şeylerin sonu hiç yok bu da  galiba böyle bir şey.Ya da ne demem gerekiyor tam bilmiyorum.
bunu da geçelim...
Bugün metroda karşımda duran yaşlı teyzeye uzun uzun baktım.O da bana ara ara bakıp gülümsüyordu Beyaz tenli ,orta boylu, üzerinde diz kapağının altında kadar uzanan örme bir hırka,başında ise  kalın, kenarları saçaklı bir eşarp.Elinde üç beş poşet.İlerlemiş yaşına rağmen oturmak yerine ayakta kalmayı tercih etti.Yada çok dalgındı oturmak aklına gelmiyordu.Tuhaf sırf o oturmadığı için ben de onca boş yere rağmen oturmak istemedim.Ona bakmaya devam ettim...
Kadın indi.Gidip elinde ki  poşetleri tutmak istedim.Ama yerime zımpalanmışım sanki.Durağıma geldiğimde bile kalkmak yürümek çok  ağır geldi.Hele yol ...
bunu da geçelim...
Son zamanlar derslerim ağrılığı yüzünden fazla stresliyim.Çalıyorum Allah şahit ama unutkanlığım yüzünden hiç biri aklımda kalmıyor.Gerçi bütün suçu üstüme almayım bir kaç ders hakkında arkadaşlarla konuştum onlar da dersi hiç anlamadıklarını söylediler.Yani oku oku oku sonuç sıfır.Öyle bir yazmışlar ki ne bir başlık var ne bir paragraf.O kadar sıkıcı ki anlatamam.Anlayacağınız işim hepten zor.
Ev- okul,okul-ev beni öyle bir bunalttı.Evin işi gücü şuyu buyu .Çocukların dersi ,yetişmesi gereken performanslar bir offff çeksem yıkılır şu karşıda ki apartman ha öyle dedim buradan dağ görünmüyor ondan.
geçtim mi bunu hadi geçelim,,,,,
son kısım
bir şarkı ile bitirelim




6 yorum:

  1. her şeyden kısa kısa tattırmışsın bize :)

    YanıtlaSil
  2. Ne okuyorsun? Fazla mera iyi değil derler ama... Merak ettim işte

    YanıtlaSil
  3. Afedersin. Ben bir yazıyı bile gönderemedim derken üç tane yayınlanmış. Silemedim de tekrar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...