18 Ocak 2013 Cuma

bunaldımmmmmmmm,, uzun lafı kısası böyle oluyor

offff yeminle söylüyorum sıkıntıdan patlıcam yaaaaa.......ders çalışsam olmuyor ders değil sanki çin işkencesi oku oku bitmiyor bir de ezberle işin en zor kısmı kısacık bir paragrafta 50 isim 50 tarih kabusss ya resmen kabuss .....ne yapacam ben yaa zaten bir dersten kesin kaldım öyle görünüyor sanırım öyle biliyorum kaldım....şu finaller bitsede deli gibi film izlesem uyusammm ne olur ne olur geçsin bu günler ...........................................................iki satır yazmak istedim o bile olmadı kafamın içinde kurtlar ne b..k yiyor anlamış değilim :) ya sabır bana ....bu Gökselin şarkısı da tam benlik yahu :


4 yorum:

  1. Ouuvvvv canım, korkutuyorsun beni :)
    Biraz rahatla.. Bu da gelir, bu da geçer, aldırma :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. betüşüm kuzum gelir geçer biliyorum ama hani yazarın dediği gibi bazılar deler geçer bazıları teğet geçer diyor ya bu sanki hiç geçmiyor ya ..... bu arada sağol canım desteğin için

      Sil
  2. arkadaşım hiç sıkma kendini, rahat ol,
    çok ciddi ve samimiyim bu sözlerimde, şu an yaşadığım sıkıntılardan sa finallere çalışmayı tercih ederdim inan bana, elinden geleni yapıyorsun mutlaka ve hiçbirşey önemli değil senden, uzasın isterse okul,nasıl olsa bitecek, bittikten sonra özleyeceksin, sınavlara çalışmayı bile,
    ben çok özlüyorum tek derdin ders çalışmak olsun inan,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobiciğim bende ki dertleri bir bilsen bu nedir ki koca deryada bir damla su ....dediğinin gibi keşke tek derdim bu olsa belki de sadece bu derdimi seviyorum ondandır serzenişlerim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...