11 Ocak 2013 Cuma

gece notu / öylesine

vize notlarım berbat..sanki berbat kelimesi bile çok iyimser geliyor bana, daha çok  rezalet iğrenç  desem yakışır sanırım...hayır çalışmadın mı yoksa falan demeyin valla atlarım üzerinize o kadar bozuğum yani...çalıştım eşşek sudan gelen kadar çalıştım ama gel gör ki istediğim gibi olmadı ...aslında bakarsak üstten ders almakla en büyük hatayı çoktan yapmıştım ama iş işten geçtikten sonra ahhhlar vahhhlar pek işe yaramıyor ...
ama şu dilbilim yok mu ben hayatımda böyle bir ders görmedin yeminle söylüyorum bu dünyadan değil o kitabı hazırlayanlar....o ders yüzünde diğer derslerim üvey evlat muamelesi gördü hepsininde ahı var valla ..ama  ne yapayım inat ettim anlayacağım diye etmez olaydım o kadar üstünde durduğum dersin sonuç hüsran....kime sorsam bu ders ile ilgili hep aynı şeyleri söylüyorlar bize hiç hatırlatma ..vs bir sürü küfür beddua ...ben osmanlının tek bir hecesine kurban olayım o kadar çok zorlandım ama güle oynaya geçtim ...ama bu ya tarif bile edemiyorum ...ne yapsam olmuyor...bende mi bir sorun var anlamadım ki ..
tabi bir de  bu yaştan sonra üniversiteli olmanın etkisi de var tabi ....okulla mı uğraşayım ,,,çocukla mı ..evle mi...zaten ev derdi ayrı bir dert ...günlerdir bir ev bulup taşınamadım ...herkes bir şey söylüyor ...ev aradığımı bilen arkadaşlar işte şurada şöyle burada böyle bir ev ona bak buna bak yok bir türlü içimin sineceği bir yer bulamadım....vayyy senin içine nokta nokta e mi.... töbe töbee..
offf içimdeki sıkıntı o kadar büyük ki hani diyorum acaba ben mi abartıyorum...aman deyip salsam bir tarafa yine çıkıyor karşıma o da bir çözüm değil ki.....şimdi finaller yakın bir gram ders çalışasım yok o kadar bunaldım ki anlatamam....en iyisi bir çay koymak yine kendime :)sonra yine aynı tas aynı hamam

8 yorum:

  1. Ahhh canımn yaa, Allah yardımcın olsun.. Çalışmanın hakkını alırsın inşallah, vize de olmadıysa finalde alırsın, sen tam gaz devam et çalışmaya :d Durmak yok yola devam.. Şunun şurasında ne kaldı dönemin bitmesine..
    Bu arada öyle çay içmekle atamazsın stresi, yap bi kupa türk kahvesi, aç zeki müreni, biraz kendine gel ya hu :)))
    Görüşmek üzere tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. sağol betüşümmmm :)amin bir de :) bu arada haklısın çayla olmuyor kahvede kesmiyor şu yorgunluğumu ama ama ama zeki müren bak işte o başka :))görüşmek üzere balım:)))

    YanıtlaSil
  3. Ah final geceleri yaşayanlar bilir :) Güzel notlar alırsınız inşAllah dilbilimini bende geçen sene zor verdim bu sene de uygulamalar ödevler okunacak kitaplar derken nasıl geçti o dönem o yıllar halbuki üniversteyi kazanana kadar canımız çıktı sanıyorduk meğer öyle değilmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilbilimi nasıl verdin bari bana tüyo ver yoksa bu ders bana cinnet geçirtecek o kadar nefret ettim yani

      Sil
    2. En iyi yöntem dilbilimle ilgili makaleleri okumak doğan aksan bu alanda ülkemizde önde gelen isimdir bir de nurettin demiri söyleyebilirim örnekler çoğalabilir ama siz diğer konularda hocaya bağlısınız ne anlattı bilmiyorum not tutturduysa ya da tuttuysanız onlara bi güzel çalışın üstüne gidince oluyor Rabbim yardımcınız olsun anlamadığınız bi yer olursa elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım ;)

      Sil
    3. valla makale olacak şey değil benimkisi hayatımda hiç duymadığını adını bilmediğim dillerin çözümlemesi yapıyoruz bu ne ya diyorum yok sonek önek içek gerçi bunlar kolay da o biçimbilim sözdizim analambirim kafamı karıştırıyor...doğan aksanı biliyorum onu okuyacak zmanım yok ki

      Sil
    4. Allah yar ve yardımcınız olsun...

      Sil
  4. İç güveysinden halliceyim diyorsun yani :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...