22 Ocak 2013 Salı

gece notu / öylesine

artık ev aramaktan ev bakmaktan yoruldum dışarıda olduğum zaman yaptığım tek şey bu.....  bazen ise sırf bu yüzden diğer şeyleri bir tarafa itiyorum........... geçen pazar arkadaşlarıma söz verdiğim halde buluşmaya gidemedim çok kırılmışlar daha sonra attıkları mesajı okuyunca hak verdim tabi ...şimdi unuttum desem olmayacak önemsemiyorsun hiç bizi diyecekler hayır önemsiyorum seviyorum sizi de ama ne bileyim  bulunduğum yerden çıkasın gelmiyor insan içine karışasım gelmiyor çok tanıdık birilerin yüzünü göresim gelmiyor konuşasım gelmiyor cevap veresim gelmiyor ama gel de bunu anlat ...anlatabilirsen tabi  .......öyle çok uzaklaştım ki her şeyden herkesten ...... bilmiyorum ne olacak sonum........en basit en saçma derdim olan derslerim de iyice yordu beni ....diğerlerini hiç yazmıyorum bile o kadar çok şey var ki nereden başlayım ki ....................................

2 yorum:

  1. Bende böyle bir dönemdeyim şu yaşadıklarınızın aynısını emin olun ki yaşadım...atlattım sayılır her şeyi Allah'a havale etmek gerekir bazen sizde öyle yapın hale razı olacağımız durumlar da var ve bunun içinde yeni bir sayfa açmak gerektiğini anladığımız zaman mutluluk için bir adım atmış oluyoruz derdin Allah'tan geldiğini unutmayalım ama şunu da unutmayalım tercihlerimizden biz sorumluyuz onun içinde her şeyi oluruna bırakmamak gerekir efendim Rabbim içinize huzur versin böyle anlarınızı hep Allah ile geçirin sizden huzurlusu olmayacaktır huzur içimizdedir efendim :)

    YanıtlaSil
  2. Nerede, kaç liraya kadar ev arıyorsunuz? Tuzla aydınlı bölgesinde nezih sitelerde 1+1 daireleri 350-400 TL ye bulabilirsiniz. Tek kusurları 150 lira aidat.Kartal metrosuna 15-20 dakikada ulaşabilirsiniz.Havuz, spor salonu, güvenlik cabası.Yalnız bir kadın için son derece güvenli.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...