22 Şubat 2013 Cuma

Ben demiştim bir gün canımız sıkılacak



Ne kadar karanlıktasın.Beni kaybedecek  kadar mı?.Orada öylece kal,biraz sessizliği ihtiyacım var.Ya da belki bulmaca çözerim ,iki ,üç,dört ,beş kelimelik harfleri çözerim.Hatırlarım.Ya da belki yürürüm .Şu sokaktan geçmeyeli çok zaman oldu.Şuradan sağa sönüp direk parka gidesim var.Kendime boş bir salıncak bulup sallanmak istiyorum.Ya da sadece yürürüm olmaz mı ?
Alt komşum her gün beş kilometre yürüyor .Bugün karşılaştık birinci katta.Geçip gitmek istedim yanından.Gözleri üzerimdeydi.Yapamadım.Geçip gidemedim.Durdum.Ama o durmadı.Düşünebiliyor musun durmadı.Geçip gitti öylece yanımdan.Beni küçümsüyor muydu acaba ?Bana bakıyordu.Hayır o bakışı biliyorum.Bundan bir hafta önce yine öyle bakmıştı,konuşmuştu.Ev işini sormuştu.Çok tatlıydı.Ama şimdi beni görmezlikten geldi.Üzüldüm biliyor musun ?üzüldüm.Sonra yürümekten vazgeçtim .Eve geldim,televizyonu açıp,o aptal programı beynim uyuşuna kadar izledim.
Sen yine karanlıktasın değil mi?Ve beni göremiyorsun.Belki de sende görmezlikten geliyorsun.Önemi yok ,artık hiç bir şeyin önemi yok.Sen yine neredeysen orada kalmaya devam et ,bende kendimle.......





susmak güzel

1 yorum:

  1. Bazen,
    Yalnızlık güzeldir.
    Güzel olmayanı; değer verdiğin ve yanlarında olduğun halde senden uzakta olanların çektirdiği yalnızlıktır..Her şeyinle yanlarındasındır ama onlar sen yokmuşsun gibi yaşarlar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...