15 Şubat 2013 Cuma

bir gün seni seveceğim



Bir gün seni seveceğim.Bir gün elbet kızgınlığım geçecek.Vakti bile hazır.Bir sabah uyandığımda.Sen hala uyuyor olacaksın.Gülümseyeceğim.Sahi hatırlıyor musun gülüşlerimi ,neşeli olduğum günleri ,yarım yamalak şarkıların sözlerini mırıldanışımı ,o şarkı öyle değil demeye bile korkardın ..uykulu hallerimi ,oysa beni uyandırmak için neler yapardın .. hatta elimi yüzümü bile sen yıkardın o kadar üşengeç o kadar uykucuydum  değil mi ?bir sabah senden önce uyandığımda .."cennettemiyim" diye şaka yapardın..Benle  ilgili her şeyi abartırdın bu beni ne kadar kızdırırdı biliyor musun ..ama haklıydın ben hiç istediğin biri olamadım.Sen yine de sevdin...
Bir gün seni seveceğim .O gün inan hiç kızgın olmayacağım.Biliyorum kızgın halimi de seviyorsun ,küsüşlerimi.. aptal mısın be adam beni sevmemek için ne çok nedenin var oysa sen yine de sevdin....
Bir gün seni seveceğim.Her şey güzel olacak senin yerine de severim deyişlerin hiç olmayacak ...Bende seveceğim bekle beni .......


susmak güzel

3 yorum:

  1. Kaleminiz güzel yazıyor...Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bazen olmaz, bazen işte..

    YanıtlaSil
  3. ...O bir gün her güne dönüşmüşse seni birer birer sevecek biri adam!!! Adam ol ADAM!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...