8 Şubat 2013 Cuma

gece notu / öylesine

Yazacak onca şey varken hiç bir şey yazamamak ne kadar can sıkıcı bir durum.Vaktim mi yok ? hiç sanmıyorum ben yeter ki isteyim mutlaka vakit ayırırım ama çok uzun zamandır her şey bunaltıyor beni  düşünmek,konuşmak,yazmak,dinlemek......sanırım bu uzar gider
Çok değiştim.Kendimde ki bu anormal değişim artık içeride falan barınamıyor,insanlar fark ediyor ve anlam veremiyorlar.Ne oldu sana ya niye hiç konuşmuyorsun niye hiç arayıp sormuyorsun demeleri yok mu !! haklılar tabi o telefon orada saatlerce çalıyor ben üç gün sonra cevap veriyorum.Zaten bu gidişle kimse arayıp sormayacak ,insanlar yokmuşum gibi davranacaklar tıpkı benim onlara davrandığım gibi ...Oysa ben bu değildim sen kimsin peki diye sorsanız inanın buna verecek tek bir cevabım yok ..

3 yorum:

  1. Herkes “Allah bir kapıyı kapatmışsa, başka bir kapıyı açar” diye biliyor sözü ama, Hafız-ı Şirazî farklı söylüyor: “Allah başka bir kapıyı açmadan bir kapıyı kapatmaz.” demek ki, açtığı ama bizim henüz farketmediğimiz yeni kapıyı arayıp bulalım diye Allah öbür kapıyı kapatıyor bizim için…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hasan böyle güzel yorumlar yapıp beni rahatlatıyorsun :)

      Sil
    2. Allah'ın mabedine işliyorsa sözlerim sen mutlu olabiliyorsan ve en zor durumunda rahatlatabiliyorsam içini Susmak güzel Rabbime teşekkür edelim ben sadece aracıyım her şey senle ben arasında gibi görünsede elimizden tutan Rabbimize şükürler olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...