10 Şubat 2013 Pazar

gece notu / öylesine

Uykusuzluktan ve yorgunluktan parmaklarım tuşa zor basıyor ama bir şeyler yazıp rahatlamak istiyorum.En azından zihnim boşalsın .Sınavlar bitti ama onunla birlikte bende bittim .Kazık gibi sorulardan sonra insan kendini pek de iyi hissetmiyor.Şimdi kitaplarıma bakıyorum da bir dünya ezberlemişim ama sonuç "hiç".Amannn deyip saldım ipleri derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş ne diye kafama takıyorum ki .Senin düşünmem gereken o kadar çok derdin var ki pınar bu nedir ki.....
İki gün boyunca bölümdaşım olan bir arkadaş ile geçti günüm.O okul senin bu okul benim sürüklendik ikimiz de.Kendisi pek tanımıyorum o da beni bilmiyor yani adlarımız dışında pek bir bilgimiz yok.Ama bugün cafe de oturmuş kahvelerimizi içerken yaşını sordum bende bayağı küçüktü ama o kadar olgun biri ki hiç göstermediğini düşünürsünüz tanıdıkça.O da bana sordu .Gülümsedim çünkü bunun sonu nereye varacağını biliyordum.Sence kaç dedim yine aynı gülümsemeyle 22  olmalı çok göstermiyorsun !beklediğim bir cevaptı .İnanmıyorum o kadar gösteriyor muyum deyince..o da  şaşırarak çok mu söyledim demez mi :))işte orada kahkahayı patlattım.Sonra hazır ol  bak kendim ilgili gerçekleri duymaya.Gözlerini iri iri açarak bana baktı.İşte .....böyle böyle .Neeee diyerek ağzını kocaman açarak çığlığı basmaz mı ! hadi be dedi şaka yapıyorsun değil mi pınar .Keşke şaka olsa dedim keşke senin yaşında olsaydım ama değil işte .Gün boyunca şaşkınlığı üzerinden atamadı sürekli aynı şeyleri tekrar edip durdu.Sen dedi çok farklısın tuhafsın ne bileyim değişik bir şeysin dedi .Bilmem sanırım öyleyim .Keyifli bir gündü yağmur yağdı bir ara sonra güneş çıktı sonra yine yağacak gibi oldu sonra gün bitti :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...