8 Şubat 2013 Cuma

gece notu / öylesine

Pazartesinden sonra rahatım,okul tatile giriyor sanırım bir ay sürecek.Aman sürsün bu dönem mahvoldum 15'lik ergenlikler gibi her yerim sivilce oldu.Çok zor dersler işledik bir sürü tarih bir sürü yazar ve bir milyon kelime ezberledim kafamın içi allak bullak ne nedir hiç bilmiyorum .Ya o kadar çalış ezberle sonra hiç bir şeyi hatırlama olacak iş mi ? Hayırlısı ile şu okul bitsin de kurtulayım bende.
Bu bir aylık tatilimde bol bol yazmak bol bol film izlemek istiyorum.Off şimdi rahatım falan dedim ya daha ben taşınamadım bir de bu dert var.Bir ev buldum bulmasına da taşınmaya üşeniyorum.Ya tam rahat edeceğim bir şey çıkıyor şimdi bunla da uğraşmak istemiyorum.Biraz daha beklesin bu da .
Bu arada
Yeni kitaplar alasım var bana önereceğiniz kitaplar  var mı acaba ?sevgili blogger arkadaşlarım.

15 yorum:

  1. Ne tür kitaplar okuyorsun genelde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fark etmez :)sıkıcı olmasın sürükleyici bir şey olsun istiyorum :) derslerim yeterince bunaltıyor zaten

      Sil
    2. türk dili ve edebiyat :)

      Sil
    3. Benim başucu kitaplarımdan biri Orwell'ın Hayvan Çiftliği. Onu okumalısın bence. :)

      Sil
    4. içeriği nasıl desem :)biraz bilgi alayım neden sevdin bu kitabı

      Sil
    5. Hayvanlar çiftliğin yönetimine el koyup kendilerini yönetmeye başlıyor. Yeter mi bu kadar? :D

      Sil
    6. şimdi bir şey daha dicem kızma tamam mı çocuk kitabına benziyor netten baktım da gerçi kendimi büyümüş olarak görmüyorum severim böyle şeyleri :))başka önerin daha önce okudukların neler hepsini yazsan:)

      Sil
    7. Çocuk kitabı değil ama tutalım ki öyle, ne çıkar ki bundan? Ben pek çok kişiye çocuk kitapları öneririm zaten. :) Onun dışında klasikleri de öneririm. Sen benim okuduklarımı bırak da, kendin ne tür kitaplar okumayı seviyorsun, onu söyle. :)

      Sil
    8. bi şey demedim ki ben severim dedim :)) ben ne severim en son jhon hart'ın dejavu adlı kitabını okumuştum sonra arkasından tolsltoy "diriliş" adlı kitabı hiç sıkılmadan sanırım sevdim :) ya aslında gerçekten içeriği çok önemli değil bakma yazdığıma roman okumak istiyorum:)

      Sil
    9. Şaka yapıyorum, alınma hemen. O zaman Comtesse de Segur'den Bir Eşeğin Anıları'nı oku. Ben bayılmıştım, bak bakalım sen de bayılacak mısın? :)

      Sil
  2. :)))sen yazar yazmaz hemen baktım şimdi ne düşünüyorum dersin demeyim bu sefer içimde tutacağım:))kitapçıya gidip bakacağım şöyle bir çevireceğim zaten çoğu kitap daha ilk satırında kendini sevdirir ..:))bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi o zaman, sana şimdiden iyi okumalar, bana da iyi uykular. :) Görüşürüz.

      Sil
    2. teşekkür ederim ve iyi geceler :)nedense hala gülüyorum eh geldiler sanırım :))))

      Sil
  3. Oku ama neyi? Simurg: Otuz kuşun hikayesi* eminim beğeneceksin bende şu an bunu okuyorum iç dünyana yolculuğu bu kitapla bulacaksın Susmak güzel(isminiz olmasada aklımda siz isminizle hitap ettiğimi düşünün ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...