15 Şubat 2013 Cuma

ne demiştin ?

bana hiç bir şey sorma tüm bunların haddi hesabı yok....önüme bir kalem bir defter verebilirisin yada dur bu da yetmeyecek ....hem ben ellerimi yormak istemiyorum ...dün çok  şey yazmıştım ...latince bir şeyler ..hiç birinin anlamını bilmiyorum yaz dedi bana bende yazdım....verdim eline adamın... salak mısın sen kadın dedi latince değil bu arapça yazmışsın  ...ne dedim dersin ben latince bilmem ki ...güldü iğrenç bir gülüştü bu  tüm dişlerini gördüm hepsi yapmaydı arkada çürük beş diş saymışımdır midem bulandı ....kusmak istedim suratına...ama o çoktan gitmişti... beynimde hala sesi yankılanıyor ...özür dilerim...sen bana bir şey söylemiştin değil mi tekrar eder misin .....


susmak güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...