10 Nisan 2013 Çarşamba

Part 1 : ışık ve karanlık


Gidelim Joe ..bizi bekliyorlar  Onlar, uzun zamandır.İki farklı zamanda.Gündüzü mü istersin ,geceyi mi? karanlık iyi değildir Joe ,hiç iyi değil .Ruhlarımız çalınabilir.Sahip karabasan bir fahişe gibi satabilir bizi.. Bilemeyiz Joe ! kime musallat edeceklerini bilemeyiz ölemeyiz de biliyorsun.
Evin perdelerini çekmeye benzemez bu  ,mumları söndürmeye ,gözlerimizi kapatmaya da.
Işığı seçelim ,aydınlığı
Acele et Joe  ...vakit geçiyor.Vakit, kovulmuş bir tanrıça için lanet demek ...Bu yüzden senden onu yanına almanı istiyorum.Hani dün gece karalamıştın bir kaç satır,bir bez parçasının üzerine.Okumamı istemiştin benden.Vaktim yok demiştim sana terslemiştim bir de  üstüne ısrarın için.Özür dilerim Joe ! ben uzun zamandır hiç iyi değildim sana,özür dilerim.
Ama sabah olunca
Neydi bu ?  Ne yazıyordu ? okuyamadım Joe !Yeni bir dil mi öğrendin,Ne zaman ... 
 Üst katta oturan  kör moruğu hatırlıyorsun değil mi?ilginç bir adamdı. Bir gün evine davet etmişti bizi .İçeriği adım atar atmaz tuhaf bir koku hissetmiştik,tuhaf ve tanıdık.Birbirmize bakmıştık,Koku bizi iyice yakınlaştıryordu,gözlerimizin önünde bir şeyler canlanıyordu ve kendimizden geçiyorduk.Korkmuştuk.Benzimiz solmuştu.Sonra gülmüştük ve ardından kahkahalarımız...Sesimiz duvarları deliyordu.Her şeyi hatırlıyorduk gördüklerimizi ,yaşadıklarımızı.Fakat hiç biri dile gelmiyordu ,ne zaman bundan söz etmeye kalksak dilsiz bir insan olup çıkıyorduk.
Bu öğle o yaşlı adamı görmeye gittim.Elimde bez parçası ,bunun ne olduğunu bilmeliydim.İçimde tarifsiz bir duygu .Kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.Yaşlı adamın kapısını çaldığımda sanki geleceğimi biliyormuş gibi bana ne dedi biliyor musun ? üstelik kapıyı bile açmadım, elimde ne olduğunu bilmeden "Dirileceksiniz " 
 Lütfen Joe ! o bez parçasını al bir muska gibi sar ve sakla.Sol göğsünün tam üzerinde gelecek şekilde.Bizi çağırıyorlar.Umay'ın kovduğu tanrıça da orada.Neden bahsettiğimi biliyorsun değil mi ? biz bunları yaşadık Joe! endişe etme,bana öyle bakma son kez.Acele et ..

üçe kadar sayacağım....


susmak güzel

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...