9 Ekim 2013 Çarşamba

Alışveriş Tutkusu

Alışverişi sevmeyen kadın var mıdır ? ben bu zamana kadar hiç karşılaşmadım -tanıdığım bütün kadınların hepsi de tam bir alışveriş hastası .Bir kaç  yıl önce oturduğum sitede komşularım ne zaman bir araya gelse konuştukları tek şey  ; kim ne giymiş ,kim ne almış ,şurada şu kadar güzel giysiler var, başka yerde bu kadar harika ayakkabılar var , ahh ahh siz bilmiyorsunuz falanca yerde inanılmaz takılar gördüm bayıldımmm, valla ben bu şehirde bir şey bulamıyorum canım sıkıldı mı atıyorum arabaya kendimi şehir dışına çıkıp alışveriş yapıp bir kaç gün akrabalarımla gezip geliyorum ,ooo güzelim ben hiç yoramam kendimi internet elimin altında istediğim ne varsa sipariş edip getirtiyorum .Ya ben peki :)) öyle aval aval bakıp ya bir durun bir bismillah deyin bu ne görgüsüzlük yahu demek istesem de bir şey söylemeyip susmayı tercih ediyorum .Tabi onlar benim suskunluğuma fırsat verir mi ..no.. no... nooooo ...pınarcığım bluzun çok şıkmış nereden aldın ,ehhü öğrenmezsen patlarsın demi  kesin patlar :)) 
her zaman giyinmesini seven bir insanım ,yeni bir şey aldığım zaman mağaza denemekle kalmayıp eve gelince bir kaç kez giyer kendi kendime  mankenlik yaparım :)) çocukken annecağzım bize en güzel kıyafetleri alırdı ,hatta mahallede bizden başka güzel giyinen olmazdı ,bir düğün olsa hoppp hemen evimize damlardı ,bende neyim var neyim yok verirdim, ödünç tabi canım babamın hayrına değil :) 
Alışveriş yapmayı  çok seviyorum ,kendim için olsun çocuklarım için olsun başkaları için fark etmez hatta hiç bir şey almasam bile sırf keyfim yerine gelsin diye çıkarım o mağaza senin bu mağaza benim . O yüzden nerede ne var ,ne kadar biliyorum az çok .
Bugünde netten kendime bir kaç ürün beğendim ,markafoniyi bilmeyen yoktur sanırım gerçekten kaliteli ürünleri çok  ucuz bir fiyata alabiliyorsunuz .Ben seviyorum:)
işte kendim seçtiklerim:)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...